پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیولا از قفس پرید! / این شما و این دوکاتی مانستر SP

دوکاتی از هیولای تازه متولد شده خود پرده برداری کرد که با بروزرسانی سیستم ترمز و تعلیق همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دوکاتی مانستر SP مدل 2023 با بروزرسانی سیستم ترمز و تعلیق همراه شده است، تا از ژانویه 2023 به بازار کشورهای مختلف وارد شود. البته از قیمت این محصول […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ مهر ۱۴۰۱

دوکاتی از هیولای تازه متولد شده خود پرده برداری کرد که با بروزرسانی سیستم ترمز و تعلیق همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دوکاتی مانستر SP مدل 2023 با بروزرسانی سیستم ترمز و تعلیق همراه شده است، تا از ژانویه 2023 به بازار کشورهای مختلف وارد شود. البته از قیمت این محصول فعلا اطلاعی نداریم.

دوکاتی مانستر SP از نظر ظاهری به مدل مانستر که سال 2021 معرفی شد، شباهت زیادی دارد اما بخش فنی دستخوش تغییراتی شده از جمله کالیپرهای ترمز Stylema ساخت برمبو در محور جلو و میل­‌فرمان Ohlins به قطر 43 میلیمتر با قابلیت تنظیم و وزن 0.6 کیلوگرم کمتر، که جایگزین نمونه‌های قبلی شده است.

دیسک ترمزهای 320 میلیمتری از جنس آلومینیوم هم در محور جلو قرار گرفته، که نسبت به نمونه قبلی، 0.5 کیلوگرم سبک‌تر است.

تایرهای دیابلو روسو IV ساخت پیرلی، صدا خفه­‌کن­‌های اگزوز از برند Termignoni و باتری لیتیوم-یون سبک­ وزن، از دیگر تغییرات قابل ذکر است. بنابر اعلام سازنده، تایرهای ساخت پیرلی افزایش پایداری در هنگام شتابگیری و پیچیدن را برای دوکاتی مانستر SP به ارمغان می­‌آورد.

با اضافه شدن باتری لیتیوم-یون، 2 واحد دیگر هم از وزن دوکاتی مانستر SP کاسته شده است، تا مجموع وزن این موتورسیکلت به 184.9 کیلوگرم برسد.

بازنگری در تمام حالت‌های سواری، مهمترین تحول شاسی دوکاتی مانستر SP است. اکنون در کنار حالت‌های اسپرت و تورینگ، یک حالت خیس (Wet) هم اضافه شده است، که در هنگام رانندگی در مسیرهای خیس از ترمز ABS، کنترل کشش، کنترل شروع حرکت و کنترل پایداری چرخ‌ها یاری می‌گیرد.

صندلی راکب به رنگ سرخ، یکی از ویژگی‌های ظاهری دوکاتی مانستر SP است، ضمن ­ین‌که ابعاد نشان‌های Monster SP و دوکاتی افزایش یافته و نقوش گرافیکی با الهام از مدل Panigale V4 روی بدنه نقش بسته است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی