پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهش بهران در عرضه روانکارها

مدیرعامل شرکت نفت بهران بیان کرد: با افزایش تولید و عرضه انواع روانکارها، تا پایان شهریور ضمن ایفای کلیه تعهداتمان در عرضه محصولات به بازار داخل، افزایش محسوسی در فروش شش ماهه اول سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل خواهیم داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عزیزی در مورد عملکرد شش ماهه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ مهر ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت نفت بهران بیان کرد: با افزایش تولید و عرضه انواع روانکارها، تا پایان شهریور ضمن ایفای کلیه تعهداتمان در عرضه محصولات به بازار داخل، افزایش محسوسی در فروش شش ماهه اول سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عزیزی در مورد عملکرد شش ماهه این شرکت اعلام داشت که با افزایش تولید و عرضه انواع روانکارها، تا پایان شهریور ضمن ایفای کلیه تعهداتمان در عرضه محصولات به بازار داخل، افزایش محسوسی در فروش شش ماهه اول سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت نفت بهران با اشاره به وجود برخی التهابات در بازار روغن موتور در ماههای ابتدایی امسال، عنوان داشت با پیگیری انجام شده مشکلات مرتفع و میزان عرضه روغن های موتور به سرعت افزایش یافت که این رشد در آمارهای تیر و مرداد به خوبی قابل مشاهده است. وی با تاکید بر تداوم افزایش عرضه انواع روغن موتور در شهریورماه اظهار داشت که با در نظر گرفتن فروش تا پایان شهریورماه، حجم عرضه روانکارها در سه ماهه دوم، با جهش کم سابقه ای، بیش از 22 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

اسعد عزیزی اقدامات بهران را در کاهش التهاب در بازار روغن، موثر ارزیابی کرد و عنوان داشت، با شناسایی ابعاد دقیق مساله، عرضه مستقیم انواع روغن در نقاط مصرف در دستور کار قرار گرفت و محصولات بهران در پایانه های مسافری و حمل و نقل به رانندگان خودروهای سنگین تحویل شد. در کنار آن فروش محصولات به سایتهای اینترنتی، راهداری ها، اتوبوسرانی ها، تاکسی های اینترنتی و شهرداری ها پیگیری شد و به عنوان اولین شرکت تولید کننده روانکار در کشور، فروشگاه اینترنتی بهران به سامانه وزارت صمت متصل گردید.

مدیرعامل بهران در زمینه اقدامات این شرکت در مدیریت شبکه توزیع محصولات گفت: در طی این مدت، حجم فروش مویرگی این شرکت تا سه برابر افزایش یافت و در برخی نقاط جهت افزایش حجم و سرعت عرضه به مصرف کنندگان، ضمن فروش و پخش گرم کالاها، چیدمان محصولات در قفسه ها نیز به منظور افزایش دسترسی مصرف کنندگان انجام شد. وی افزود جلسات متعددی با عاملین توزیع شرکت جهت تبیین سیاستهای فروش و عرضه محصولات برگزار گردید و با توافق سازمان های نظارتی، شفافیت اقدامات این بخش از شبکه توزیع در سامانه جامع تجارت مورد پایش و نظارت قرار گرفت که این اقدامات تاثیر زیادی در تسریع و گسترش توزیع کالا در نقاط مصرف داشته و دارد.

آقای عزیزی با اشاره به نزدیک شدن قیمت فروش محصولات بهران به قیمت مصوب مصرف کننده، تاکید کرد بسیاری از محصولات بهران هم اکنون در فروشگاهها و اتوسرویس ها به قیمت مصوب به دست مصرف کنندگان می رسد که این نشانه مهمی در اثبات اثر بخشی اقدامات بهران در تنظیم بازار است. البته در بخش های معدودی از بازار به دلیل وجود تقاضای بالا برای محصولات بهران، هنوز به این مهم نایل نشده ایم که با افزایش تولید و فروش این گروه از محصولات، به زودی قیمت همه محصولات بهران به تعادل خواهد رسید.

مدیرعامل بهران به آمادگی و توانمندی این شرکت برای تولید و عرضه انواع روانکارها به عنوان پیشتاز بازار روانکارها اشاره و تصریح کرد اجرا و تکمیل پروژه های زیرساختی در ماههای گذشته، توان پالایشی و پرکنی محصولات بهران را ارتقاء داده است و این شرکت توانایی آن را دارد که روند افزایشی تولید و عرضه انواع روانکارها را در ماههای آتی ادامه دهد. وی در پایان وعده داد که با حفظ این روند، شرکت نفت بهران به رشد چشمگیری در حجم فروش نه ماهه نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی