پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عسل لامبورگینی

عسل لامبورگینی!!! / خوشمزه ترین محصول خودروساز ایتالیایی

بدون شک همه ما لامبورگینی را برای ساخت سوپراسپرت های نیرومند با طراحی های خیره کننده اش می شناسیم اما این خودروساز ایتالیایی هم مانند سایر خودروسازان از جمله پورشه، در بسترهای دیگری از جمله پوشاک و ساعت های مچی فعالیت دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اما در اقدامی عجیب، دیروز طی کنفرانسی […]

سامیار راشد
چهارشنبه - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

بدون شک همه ما لامبورگینی را برای ساخت سوپراسپرت های نیرومند با طراحی های خیره کننده اش می شناسیم اما این خودروساز ایتالیایی هم مانند سایر خودروسازان از جمله پورشه، در بسترهای دیگری از جمله پوشاک و ساعت های مچی فعالیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اما در اقدامی عجیب، دیروز طی کنفرانسی رسمأ اعلام کرد که قصد دارد به یک خودروساز دوستدار محیط زیست تبدیل شود. لامبورگینی ادعا می کند که با تدابیر زیست محیطی از سال 2010 توانسته از انتشار بیش از دو هزار تُن کربن دی اکسید جلوگیری کند. از اینرو تعداد 600 هزار زنبور عسل را در پارک لامبورگینی که در سال 2016 افتتاح کرده بود مستقر کرده که این زنبورهای عسل، سالانه می توانند 430 کیلوگرم عسل را تولید کنند که هر شیشه عسل در زمان کریسمس به کارمندان لامبورگینی هدیه داده می شود.

اما لامبورگینی تنها خودروسازی نیست که عسل تولید می کند. پورشه سالها پیش دست به چنین کاری زد و با 1.5 میلیون زنبور عسل، کار تولید عسل را با 400 کیلوگرم در سال اول شروع کرد ولی حالا این رقم به بیش از یک تُن در سال می رسد. عسل تولیدی پورشه تنها در چند روز در فروشگاه کارخانه پورشه به فروش می رسد. بنتلی، دیگر زیرمجموعه گروه خودروسازی فولکس واگن نیز در انگلستان، عسل تولید می کند. رولزرویس نیز با بهره بردن از 300 هزار زنبور عسل انگلیسی در شش کلونی در اطراف مرکز مدیریت این لوکس ساز انگلیسی در گودوود، به تولید عسل می پردازد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی