پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش لاماری ایما اعلام شد

آرین پارس موتور بخشنامه مرحله جدید فروش خودرو لاماری ایما را بصورت فوق العاده و با تحویل ۹۰ روز کاری اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طبق این بخشنامه، خودرو لاماری ایما با قیمت مصوب ۱میلیارد و ۹۴میلیون تومان عرضه شده و امکان ثبت نام آن در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و سبز […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ مهر ۱۴۰۱

آرین پارس موتور بخشنامه مرحله جدید فروش خودرو لاماری ایما را بصورت فوق العاده و با تحویل ۹۰ روز کاری اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طبق این بخشنامه، خودرو لاماری ایما با قیمت مصوب ۱میلیارد و ۹۴میلیون تومان عرضه شده و امکان ثبت نام آن در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و سبز وجود دارد. در این طرح، سود مشارکت و یا انصراف لحاظ نشده اما در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان، آرین پارس موتور ملزم به پرداخت جریمه دیرکرد ۳۶درصد سالیانه خواهد بود.

لازم به ذکر است این مرحله از فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما به روش قرعه کشی انجام می‌شود و از این رو، محدودیت‌هایی برای ثبت نام آن وجود دارد از جمله این که ثبت‌نام صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه رانندگی (حداقل پایه ۳) امکان‌پذیر است و امکان ثبت‌نام برای افراد دارای پلاک انتظامی فعال وجود ندارد. در ضمن، حداقل باید ۴۸ماه از آخرین تاریخ خرید و یا تحویل خودرو متقاضی از دیگر خودروسازان، گذشته باشد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که در این مرحله، نیمی از ظرفیت خودروهای قابل عرضه، پیرو قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به آن دسته از مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها، متولد ۱۹ آبان ۱۴۰۰ یا بعد از آن باشد، تعلق می‌گیرد. همچنین ۱۰درصد از ظرفیت فروش نیز به متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص دارد. این متقاضیان در صورت برنده شدن در قرعه کشی، مکلف هستند در اسرع وقت به یکی از مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده مندرج در سایت رسمی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور مراجعه کرده، فرآیند اسقاط خودرو خود را حداکثر ظرف دو ماه به پایان رسانند.

شرایط فروش لاماری

شایان ذکر است گواهی اسقاط حاصل از این فرآیند، متعلق به عرضه کننده یعنی آرین پارس موتور بوده و عقد قرارداد با متقاضیان واجد شرایط که در قرعه کشی برنده شده باشند، منوط به ارائه رضایت‌نامه رسمی مبنی بر این امر خواهد بود که هیچ گونه ادعایی در خصوص صدور و نحوه استفاده از گواهی اسقاط صادره را ندارند. افزون بر این، رعایت کلیه شرایط مقرر در طرح فروش توسط این دسته از متقاضیان نیز الزامی است.

ثبت نام در قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا پایان روز پنجشنبه ۲۱مهر ادامه خواهد داشت. متقاضیان جهت ثبت نام می‌بایست به سایت فروش لاماری مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی