پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تالار-بورس11

بازگشت سود به چرخه تولید با عرضه خودرو در بورس کالا

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد: مابه التفاوت قیمت میان بازار آزاد و درب کارخانه می‌تواند با عرضه خودرو در بورس کالا در قالب سود به چرخه تولید برگردد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۸ مهر ۱۴۰۱

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد: مابه التفاوت قیمت میان بازار آزاد و درب کارخانه می‌تواند با عرضه خودرو در بورس کالا در قالب سود به چرخه تولید برگردد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره اینکه عرضه خودرو در بورس کالا در شرایط کنونی می‌تواند محاسن زیادی را به دنبال داشته باشد، به کالاخبر اظهار کرد: مابه التفاوت قیمت فروش خودرو در بازار آزاد و درب کارخانه با عرضه در بورس کالا به صنعت و چرخه تولید بر می گردد.

به گفته او در بورس کالا تمامی عوارض، هزینه‌ها به صورت شفاف و بدون هیچ گونه شائبه‌ای پرداخت می‌شود.

میرمنصف با اشاره به ویژگی‌های متمایز عرضه خودرو در بورس کالا گفت: عمده خریداران خودرو در بورس کالا خریداران و مصرف کنندگان نهایی هستند و این در حالی است که مصرف کننده نهایی میتواند با قیمت پایین‌تر از بازار آزاد، محصول مورد نظر را بخرد و مابه التفاوت قیمت ایجاد شده به خودروساز برمی‌گردد.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن درباره محاسن عرضه خودرو در بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا در یک سازوکار شفاف برای فروش قرار میگیرد که برخلاف قرعه‌کشی‌ها بدون هیچ گونه شائبه زمینه‌های رانت، است. عرضه و خرید خودرو در بورس کالا الزامی نیست و این هم برای تولیدکننده و هم برای خریدار می‌تواند مطلوب باشد.

به گفته میرمنصف رانت‌گر یا دلال بازار خودرو اساسا با سازوکار بورس کالا رغبت و انگیزه ای برای ورود به فرآیند خرید خودرو در بورس کالا ندارد و اغلب مصرف کننده های نهایی در سازوکار خرید قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ منبع: کالاخبر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی