پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه_سوخت_پمپ_بنزین

رتبه بندی جایگاه‌ها و اختلاف چند ده تومانی قیمت بنزین

وزیر نفت گفت: در طرح رتبه بندی جایگاه‌ها ،هدف افزایش خدمات است نه گران کردن بنزین، در قیمت نهایی بنزین شاید چند ده تومان تفاوت ایجاد شود. بیژن نامدار زنگنه در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت‌خانه‌های نفت و علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: موضوع برندسازی و رتبه بندی جایگاه‌های […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۴

وزیر نفت گفت: در طرح رتبه بندی جایگاه‌ها ،هدف افزایش خدمات است نه گران کردن بنزین، در قیمت نهایی بنزین شاید چند ده تومان تفاوت ایجاد شود.

بیژن نامدار زنگنه در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت‌خانه‌های نفت و علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: موضوع برندسازی و رتبه بندی جایگاه‌های بنزین یک ایده است که به دولت ارائه شده ،تا دولت آن را بررسی و تصویب کند. البته اجرای طرح برندسازی جایگاه‌ها زمینه ای برای افزایش نرخ بنزین، یا چند نرخی سازی آن نیست .

وزیر نفت گفت: برندسازی موجب می‌شود تا خدمات بیشتری به مشتریان ارائه شود و براساس آن مبلغ کمی، شاید حدود چند ده تومان از مشتریان دریافت شود.

وی درباره قطعی شدن واگذاری فاز دوم میدان آزادگان شمالی به چینی‌ها گفت: براساس قرارداد، چینی ها باید پیشنهاد اجرای فاز دوم را به وزارت نفت ارائه دهند، تا آن را بررسی و تایید کنیم. امکان دارد که اجرای فاز دوم میدان آزادگان شمالی به چینی ها واگذار شود.

زنگنه همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر ادغام وزارتخانه های نفت و نیرو گفت: “صحبتی در این باره نمی‌کنم.”

منبع: تسنیم

کلاس بندی پمپ بنزین و تفاوت قیمت بنزین

دعوت به کار بانوان در جایگاه سوخت

مکمل های سوخت بی اثر و زیان بار هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی