پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش نقدی امپاور اعلام شد

گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی کشنده امپاور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی کشنده امپاور خبر داد. در این طرح فروش، کشنده امپاور به صورت نقدی، با قیمت قطعی و به تعداد محدود به صورت آنلاین از روز دوشنبه مورخ ١٤٠١/٧/٢٥ساعت 10 صبح تا ساعت 16 همان روز […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی کشنده امپاور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی کشنده امپاور خبر داد. در این طرح فروش، کشنده امپاور به صورت نقدی، با قیمت قطعی و به تعداد محدود به صورت آنلاین از روز دوشنبه مورخ ١٤٠١/٧/٢٥ساعت 10 صبح تا ساعت 16 همان روز یا تکمیل ظرفیت صرفا از طریق پرتال ایرانی کار انجام خواهد شد.

امپاور اولین کشنده تولید داخل کشور است که قابلیت اخذ مجوز حمل کالای خطرناک را دارد. این محصول را می‌توان به روزترین و مدرن‌ترین کشنده ایرانی دانست که بالاترین استانداردهای کشنده‌های روز دنیا را دارد.

قیمت فروش نقدی این محصول 33.500.000.000 ریال اعلام شده است. این قیمت شامل مجموع هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، پست و خدمات، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات و عوارض شماره گذاری است.

گفتنی است موعد تحویل خودروها هفته دوم آذر اعلام شده است.

با توجه به اینکه روش فروش ثبت نام نقدی و با موعد نحویل فوری است، به محض ثبت نام و تشکیل کامل پرونده، خودرو تخصیص می یابد.

لازم به ذکر است، در این روش ثبت‌نام هر کدملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد و همچنین حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر، به هر شکل و صورتیکه باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است.

متقضایان ضروری است پیش از اقدام به ثبت نام در این طرح فروش به دقت شرایط و قوانین این طرح فروش را در صفحه گروه بهمن در پرتال ایرانی کار به آدرسhttp://Bahman.iranecar.com مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی