پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گواهینامه رانندگی

آموزش رانندگی کیفیت لازم را دارد.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی در پاسخ به انتقاد نماینده دادستان کل کشور نسبت به صدور آسان گواهی نامه رانندگی ، گفت: 20 تا 40 ساعت آموزش رانندگی به صورت تئوری و عملی  ارایه می شود و صدور گواهی نامه به راحتی نیست. سردار تقی مهری افزود: در گذشته آموزشگاه راهنمایی و رانندگی برای تعلیم […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۴

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی در پاسخ به انتقاد نماینده دادستان کل کشور نسبت به صدور آسان گواهی نامه رانندگی ، گفت: 20 تا 40 ساعت آموزش رانندگی به صورت تئوری و عملی  ارایه می شود و صدور گواهی نامه به راحتی نیست.

سردار تقی مهری افزود: در گذشته آموزشگاه راهنمایی و رانندگی برای تعلیم رانندگی وجود نداشت اما اکنون در تمام شهرها آموزشگاه وجود دارد و ساعت ها آموزش تئوری و عملی ارایه می شود.
وی ادامه داد: این کلاس های آموزشی توسط کارشناسان و مربیانی که ممیزی شده و مور تایید هستند برگزار و گواهی نامه صادر می شود.
مهری اضافه کرد: افرادی که به تازگی گواهی نامه می گیرند حق ندارند تا یک سال خارج از شهر از وسیله نقلیه تردد کنند و اگر تردد کنند، حتما جریمه می شوند.
رئیس پلیس راهور ناجا در مورد ارایه طرح حذف محدوده طرح زوج و فرد در تهران به شورای عالی ترافیک، گفت: پیشنهادی ارایه شده بود مبنی بر حذف این طرح که مورد تصویب واقع نشد.
سرهنگ هویدا تزار رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور نیروی انتظامی چندی پیش گفت: افرادی که در آزمون گواهینامه رانندگی قبول شده اند، مجاز به رانندگی با برگه آموزشگاه نیستند، بر این اساس رانندگی با این برگه ممنوع است.
رانندگی با برگه آموزشگاه رانندگی ممنوع است.

منبع: ایرنا

قیمت جدید آموزش رانندگی (دی 94)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی