پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فعاليت هاي گروه بهمن در توسعه حمل و نقل شهري و بين شهري تشريح شد

نشست خبري گروه خودروسازي بهمن در خلال هجدهمين نمايشگاه حمل و نقل و خدمات شهري تهران با حضور مديران عامل برگزارشد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛ بيوك علي مرادلو مديرعامل گروه بهمن در اين مراسم گفت: بهمن همواره سعي دارد با توجه به برنامه هاي خود در حوزه توسعه محصولهمواره كوشا باشد و […]

سبحان قالیباف
جمعه - ۲۹ مهر ۱۴۰۱

نشست خبري گروه خودروسازي بهمن در خلال هجدهمين نمايشگاه حمل و نقل و خدمات شهري تهران با حضور مديران عامل برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛

بيوك علي مرادلو مديرعامل گروه بهمن در اين مراسم گفت: بهمن همواره سعي دارد با توجه به برنامه هاي خود در حوزه توسعه محصولهمواره كوشا باشد و ميني ون اينرودز كه امروز با نصب صندلي ها در نمايشگاه رونمايي شده است، محصولي جديد در همين راستا بهحساب مي آيد.

او ادامه داد: به عنوان كسي كه در حوزه حمل و نقل كار كرده است عقيده دارم خودروي مناسب براي حمل و نقل در شهر ميني ون است. در واقع تعريف سازمان ها بايد از اين موضوع دقيق باشد. ما در خصوص اينرودز مذاكراتي با سازمان تاكسي راني داشتيم تا دقيقامحصول كاربردي را توليد كنيم.

وي اضافه كرد: به زودي ميني ون اينرودز علاوه بر ناوگان تاكسي راني در بخش حمل و تقل دانش آموزان هم به كارگيري خواهد شد.

علي مرادلو در خصوص شركت اسنا از زيرمجموعه هاي گروه بهمن نيز گفت: اتوبرس ١٨ متري و نمونه برقي آماده است و به زوديمعرفي خواهد شد.شارژرهاي اين خودرو نيز در داخل ساخته مي شود.

او تصريح كرد: او در خصوص خودروهاي ديزلي نيز گفت: كشنده ام پاور مورد استقبال قرار گرفته است و بخش زيادي از مشتريان اينكشنده اين خودرو را براي حمل سوخت سفارش مي دهند. ضمن اين كه مدل ١٢ تن فورس نيز در سال جاری به بازار ارائه مي شود.

او در خصوص عملكرد سيبا موتور هم گفت: همكاري با فاو كاملا مثبت است و درخواست ها بيش از ظرفيت است كه در حال ظرفيتسازي هستيم. در سال بعد مدل تايگر جديد را هم ارائه خواهيم كرد.

حسين خضري مديرعامل بهمن ديزل نيز در اين نمايشگاه گفت: در حوزه ساخت داخل بدنه کامیونت فورس را كاملا داخلي سازي كرديم وهمين برنامه را براي ام پاور به عنوان محصول استراتژيك داريم. روي توسعه و افزايش ظرفيت پروژه در بخش هاي رنگ و بدنه سازيتلاش هاي بسياري در جريان است تا سيستم هايي در سازمان ايجاد شود تا بهره وري و كيفيت محصول را افزايش دهيم.

او ادامه داد: در بخش توسه محصول كاميونت فورس ١٢ تن و كاميون كمپرسي جديد در حال طي كردن مراحل پاياني كارها هستند وميزان داخلي سازي اين خودروها نيز در حال گسترش است.

خضري افزود: متاسفانه موضوع گواهي اسقاط و خواب خودروها در پاركينگ تجاري سازان حل نشده است و سازنده به دنبال گواهياسقاط هستند.

جليل هاشمي مديرعامل شركت اِسنا كه سابقه طولاني در ساخت اتوبرس در كشور دارد، گفت: شركت اسنا در طول سالهاي گذشته فعالبوده است اما با هم افزايي كه همراه گروه بهمن انجام شده است، توليد در اين شركت بسيار بهبود يافته است.

او افزود: انشالله در سال آينده به سمت توليد اتوبرس هاي بين شهري خواهيم رفت. نبايد فراموش كرد در اتوبرس سازي بيشترين اشتغالزايي بين خودروهاي تجاري وجود دارد و جذب نيرو در اسنا ادامه دارد.

او تصريح كرد: مشتريان اتوبرس شهري شرايط خاصي دارند زيرا در اين حوزه بايد تضمين خريد باشد. به معني اين كه شهرداري ها وسازمان ها باید خريد كنند تا حمايت از اين حوزه اشتغال زا ادامه پيدا كند.

هاشمي افزود: هميشه در اين خصوص حرف هاي زيبايي زده مي شود اما در عمل حمايتي وجود ندارد. ما بارها نامه زده ايم بهشهرداري تهران و اعلام آمادگي کرده ايم كه كشور هر نوع اتوبرس شهري نياز داشته باشد اسنا تامين مي كند. در حالي كه اتوبرسهاي شهری كه ما ميسازيم از نظر استاندارد مثل نمونه هاي اروپايي است. اما متاسفانه تصميمات در راستاي حمايت از صنعت حمل ونقل داخلي نيست.

مديرعامل اسنا ادامه داد: ما تلاش كرده ايم تا در اين شرايط سخت كار كنيم اما به جای خريد از صنايع داخلي اتوبرس هاي كاركرده وگران اروپايي وارد كشور مي شوند.

بيوك علي مرادلو در ادامه گفت: امروز گروه بهمن بيش از ٦ هزار و ٥٠٠ نفر پرسنل دارد و گسترش فعاليت هاي بهمن گسترش فرصتهاي شغلي نيز هست.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی