پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سود ۲۰۰میلیون تومانی خریداران لاماری ایما از بورس کالا

۲۰۰ دستگاه لاماری ایما عرضه‌شده در بورس کالا درحالی امروز تعیین تکلیف شد که بالاترین قیمت نهایی فروش، ۱میلیارد و ۲۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان بود. یه گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  صبح روز گذشته اولین حضور لاماری ایما در بورس کالا با عرضه ۲۰۰ دستگاهی این محصول آرین پارس موتور، رقم خورد. در این عرضه، ۴۷۹ […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ آبان ۱۴۰۱

۲۰۰ دستگاه لاماری ایما عرضه‌شده در بورس کالا درحالی امروز تعیین تکلیف شد که بالاترین قیمت نهایی فروش، ۱میلیارد و ۲۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان بود.

یه گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

صبح روز گذشته اولین حضور لاماری ایما در بورس کالا با عرضه ۲۰۰ دستگاهی این محصول آرین پارس موتور، رقم خورد. در این عرضه، ۴۷۹ ثبت‌سفارش برای خودروهای قابل‌عرضه به رنگ مشکی و ۴۰۷ ثبت‌سفارش برای خودروهای قابل‌عرضه به رنگ سفید ارائه شد. میانگین قیمت پیشنهادی برنده برای لاماری ایما مشکی عرضه شده در بورس کالا، ۱میلیارد و ۲۱۵میلیون و ۳۳۵هزار تومان برآورد شده، عددی که برای خودروهای سفید قابل عرضه، ۱میلیارد و ۱۸۰میلیون و ۹۵هزار تومان اعلام شده است.

به بیان دقیق‌تر، در این عرضه، تعداد ۱۹ دستگاه لاماری ایما سفید با قیمت نهایی فروش ۱میلیارد و ۱۸۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان، ۴دستگاه به قیمت ۱میلیارد و ۱۸۲میلیون تومان، ۷دستگاه به قیمت ۱میلیارد و ۱۸۱میلیون تومان، ۶۵دستگاه به قیمت ۱میلیارد و ۱۸۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان و ۷دستگاه دیگر نیز به قیمت ۱میلیارد و ۱۸۰میلیون تومان به فروش رفت.

در بین نمونه‌های قابل عرضه به رنگ سفید اما تعداد ۶۷دستگاه به بهای ۱میلیارد و ۲۱۵میلیون‌ و ۵۰۰هزار تومان، ۳۷دستگاه به قیمت ۱میلیارد و ۲۱۵میلیون تومان، یک دستگاه به قیمت ۱میلیارد‌ و ۲۱۴میلیون‌ و ۵۰۰هزار تومان، ۲دستگاه به قیمت ۱میلیارد و ۲۱۴میلیون تومان و ۵دستگاه به قیمت ۱میلیارد‌ و ۲۱۳میلیون تومان معامله شدند.

حتی با اضافه کردن هزینه های جانبی خرید خودرو از بورس شامل ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغی نزدیک به ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان به عنوان هزینه بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره‌گذاری و عوارض شهرداری نیز خریداران به طور متوسط حدود یک میلیارد و ۳۱۰میلیون تومان برای این خودرو در بورس کالا هزینه کرده‌اند که ۲۰۰میلیون تومان کمتر از قیمت آن در بازار است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی