پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد در جاده

کندوان از فردا یک طرفه می شود

رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی‌ این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ یدالله جهان‌ تاب اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران از فردا چهارشنبه یازدهم تا شنبه آینده چهاردهم آبان ماه با هدف تخلیه بار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۱

رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی‌ این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ یدالله جهان‌ تاب اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران از فردا چهارشنبه یازدهم تا شنبه آینده چهاردهم آبان ماه با هدف تخلیه بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان اجرا می‌ شود.

وی با بیان این که محورهای کندوان، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت تردد خودرو در این محورها را در زمان حاضر عادی و روان توصیف کرد.

سرهنگ جهان تاب از ممنوعیت تردد خودرو در محور لاسم به ارجمند از 13 آذر ماه تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی در این مسیر خبر داد و گفت که تردد خودرو در محور هراز از 10 مهر تا 20 اسفند روزهای شنبه از 12 تا 17، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت هفت صبح تا ساعت 17 هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر 19 تا 108، همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. برابر آمار، سالانه بیش از 500 میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که 11 درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

رییس پلیس راه مازندران همچنین محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی این استان به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه یازدهم و دوازدهم آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه مورخ سیزدهم آبان ماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه سیزدهم آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه انجام می شود.

تردد تمام کلیه کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 آبان از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها ها لغو می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی