پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استعمار آمریکایی / این شما و این پیرمردی آلمانی با قلبی آمریکایی

شرکت آیکون یک دستگاه خودرو بنز 300SEL مدل 1971 را برای برای نمایش در SEMA 2022 آماده کرده که حرف های زیادی برای گفتن دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مرسدس‌بنز 300SEL، شاید جذاب‌ترین مدل در طول تاریخ نباشد؛ اما کد W109، شایستگی‌های بسیاری داشت؛ به‌ویژه نسخه‌های V8 آن. یکی از قابل‌توجه‌ترین مدل‌ها، Red […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۲ آبان ۱۴۰۱

شرکت آیکون یک دستگاه خودرو بنز 300SEL مدل 1971 را برای برای نمایش در SEMA 2022 آماده کرده که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مرسدس‌بنز 300SEL، شاید جذاب‌ترین مدل در طول تاریخ نباشد؛ اما کد W109، شایستگی‌های بسیاری داشت؛ به‌ویژه نسخه‌های V8 آن. یکی از قابل‌توجه‌ترین مدل‌ها، Red Pig بود که یک‌شبه به شهرت در موتوراسپرت رسید‌.

اکنون به سختی می‌توان یک Red Pig فروشی پیدا کرد؛ البته مرسدس‌بنز سال گذشته یک نسخه الهام‌گرفته از Red Pig را ساخت تا برای این خودرو افسانه‌ای جشن بگیرد. اکنون Icon 4×4 یک 300SEL مدل 1971 را برای نمایش در SEMA 2022 آماده کرده است.

این تیونر لس‌آنجلسی، مرسدس بنز 300SEL را بازسازی و به‌روز کرده است‌. فضای داخلی آن با الهام از مواد اولیه و عناصر به کار رفته توسط مرسدس، ساخته شده است. تریم‌های چوبی نیز بازسازی شده‌اند. کنسول میانی دوباره ساخته شده، اما آمپرها همچنان اورجینال هستند و به روز شده‌اند. حتی استریو و سیستم پخش این خودرو اورجینال است؛ اما ویژگی‌های به‌روز آن مانند بلوتوث، ساب‌ووفر دوگانه و آمپلی‌فایر، مخفی هستند.

ظاهر خارجی خودرو دقیقا همانند مدل اصلی است و قطعات کرومی و ضد زنگ دارد. رینگ‌های آلومینیومی توسط EVOD ماشین‌کاری و آماده می‌شوند و ظاهر پتینه‌ای قدیمی دارند.

این شرکت روی قسمت فنی و مکانیکی خودرو کلاسیک کار کرده است. این خودرو ویژگی‌هایی همچون شاسی و قاب Art Morrison، فنرهای قابل تنظیم چهار چرخ با سیستم تعلیق مستقل در بخش عقب، بازوهای کنترل میله‌ای، دیفرانسیل Art Morrison Dana 60 IRS و سیستم اگزوز دوگانه سفارشی 304 ضد زنگ جوش داده شده که توسط Deeds Performance ساخته شده است، دارد.

شگفت‌انگیزترین بخش، استفاده از پیشرانه LS9 جنرال موتورز است. این پیشرانه 6.2 لیتری V8 در کوروت C6 ZR1 خروجی 638 اسب‌بخار قدرت و 819 نیوتن‌متر گشتاور دارد. این پیشرانه به یک گیربکس اتوماتیک 4L85-E، که بیش‌تر برای کامیون‌ها و شاسی‌بلندها استفاده می‌شود، متصل است‌.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی