پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی هوندا WR-V مدل 2022 / گزینه ای مناسب برای بازار ایران

شرکت هوندا به تازگی تصمیم گرفته تا نسل دوم WR-V را با هویتی متفاوت عرضه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت هوندا از سال 2016 تا همین اواخر، نسخه قدبلند از هاچ‌بک فیت (در برخی بازارها جاز) را تحت نام WR-V در برخی کشورهای آسیا و آمریکای جنوبی به فروش می‌­رساند. این مدل […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

شرکت هوندا به تازگی تصمیم گرفته تا نسل دوم WR-V را با هویتی متفاوت عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت هوندا از سال 2016 تا همین اواخر، نسخه قدبلند از هاچ‌بک فیت (در برخی بازارها جاز) را تحت نام WR-V در برخی کشورهای آسیا و آمریکای جنوبی به فروش می‌­رساند. این مدل هنوز در برزیل و هند تولید می­‌شود، اما خودروساز ژاپنی تصمیم گرفته نسل دوم WR-V را با هویت متفاوت در اندونزی تولید کند.

طراحی هوندا WR-V

هوندا WR-V در قامت یک کراس‌­اور کوچک و با شباهت به محصول دیگر شرکت یعنی هوندا HR-V شکل گرفته است. ابعاد بدنه هوندا WR-V در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.06، 1.78، 1.608 و 2.485 متر اعلام شده است، که نسبت به HR-V، به ترتیب 60، 40، 8 میلی‌متر افزایش و البته 65 میلیمتر کاهش در فاصله محوری را نشان می‌دهد. فاصله کف خودرو از سطح زمین هم 220 میلی‌متر اعلام شده است.

عدم طراحی پلتفرم جدید، سیستم تعلیق نیمه-مستقل عقب، ترمزهای کاسه‌­ای محور عقب و حتی مواردی همچون رینگ‌های 16 اینچی و چراغ‌های هالوژن، از هویت اقتصادی هوندا WR-V خبر می‌­دهد، هرچند که تریم RS این خودرو با رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های LED جلو، جلوپنجره متفاوت و تریم قرمز کابین همراه شده است.

کابین و امکانات هوندا WR-V

کابین هوندا WR-V برای حضور 5 سرنشین طراحی شده و فضای بار 380 لیتری را فراهم کرده است. این خودرو در مدل پایه مواردی شامل 4 کیسه هوا، تهویه مطبوع، نمایشگر 7 اینچی با دوربین دنده عقب را به همراه دارد.

در تریم کامل‌تر با ایربگ پرده‌­ای، روکش چرم، تهویه مطبوع خودکار، ریموت استارت و مجموعه ایمنیSafety Sense مواجه هستیم، که این مورد آخر، کروز کنترل تطبیق‌­پذیر، ترمز خودکار و دستیار حرکت بین خطوط را شامل می‌شود.

مشخصات فنی هوندا WR-V

هوندا WR-V به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 121 اسب‌­بخار قدرت مجهز شده است، که نیروی خود را از طریق گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT به محور جلو انتقال می‌­دهد.

قیمت هوندا WR-V

آن طور که در سایت autoreview.ru آمده است، هوندا WR-V در اندونزی با قیمت 17,400 دلار به فروش می‌­رسد

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی