پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آينده سايپا بسيار اميدواركننده و روشن است/ ضرورت اطلاع رساني بيشتر و ارايه آموزش در خصوص طرح اصالت قطعه

رئيس هيأت مديره گروه خودروسازی سايپا گفت: بر اساس سياست هاي ابلاغی گروه خودروسازی سايپا، شركت هاي زيرمجموعه در فروش قطعات خودرو بسيار فعال شده اند و آينده روشني در بخش قطعات و همكاري هاي مشترك بين مجموعه هاي دانش بنيان و شركت هاي گروه سايپا رقم خواهد خورد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۹ آبان ۱۴۰۱

رئيس هيأت مديره گروه خودروسازی سايپا گفت: بر اساس سياست هاي ابلاغی گروه خودروسازی سايپا، شركت هاي زيرمجموعه در فروش قطعات خودرو بسيار فعال شده اند و آينده روشني در بخش قطعات و همكاري هاي مشترك بين مجموعه هاي دانش بنيان و شركت هاي گروه سايپا رقم خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیمردان عظیمی با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس سياست هاي وزارت صمت و رویکرد هيأت مديره سایپا، طراحي و توليد خودروي اقتصادي در حال انجام است و خودروهايي كه با زيان توليد مي شدند از خط تولید خارج شده است.

او گفت: با ورود خودروهاي جديد كه از نظر كيفيت و قيمت مناسب هستند و ادامه اين روند در بخش محصولات و قطعات جديد، سايپا به يكي از خودروسازان موفق در این زمینه خواهد شد و آينده بسيار اميدواركننده و روشني خواهد داشت.

عظيمي با بیان اینکه طرح اصالت قطعه در سايپا آغاز شده و در دستور کار همه شرکت ها قرار گرفته، گفت: اجراي طرح اصالت قطعه از ورود قطعات غيراستاندارد و نامطلوب به بازار جلوگيري مي كند و تاثیر مناسبی در ارتقای کیفیت و اطمینان خاطر مشتریان خواهد داشت. البته بايد در این خصوص اطلاع رساني مناسبي صورت گيرد و آموزش لازم در تمام نمايندگي ها انجام شود.

او افزود: اطلاع رساني همگانی و آموزش شبکه نمایندگی ها و عاملیت های فروش گروه سایپا باعث مي شود تا مشترياني كه خودرو را خريداري مي كنند اطلاعات كافي در خصوص اصالت قطعات خودرو و اقدامات انجام شده در این حوزه داشته باشند و هنگامي كه نیاز به قطعه اي در خودرو باشد، از قطعه استاندارد استفاده می كنند چراكه در غیر این صورت و استفاده از قطعات تقلبی منجر به خسارت و ايجاد حادثه براي آنان خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی