پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو-hyundai-building_ساختمان_هیوندای

افزایش قیمت محصولات هیوندای+ جدول قیمت

همیشه افزایش نرخ ارز سبب گران شدن کالا و خدمات وابسته می شود و حالا این گرانی به بازار خودروهای وارداتی از جمله هیوندای و کیا رسیده است. با توجه به افزایش نرخ ارزهای معتبر جهانی از جمله دلار ، شنیده می شود آسان موتور و اطلس خودرو قیمت محصولات هیوندای و کیا را در لیست […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۴

همیشه افزایش نرخ ارز سبب گران شدن کالا و خدمات وابسته می شود و حالا این گرانی به بازار خودروهای وارداتی از جمله هیوندای و کیا رسیده است.

با توجه به افزایش نرخ ارزهای معتبر جهانی از جمله دلار ، شنیده می شود آسان موتور و اطلس خودرو قیمت محصولات هیوندای و کیا را در لیست فروش خود افزایش دادند. اما فقط افزایش قیمت هیوندای سانتافه از 202 میلیون تومان به 220 میلیون تومان را می‌توان نخستین نشانه از این افزایش قیمت شدید دانست .

براساس اطلاعات بدست آمده هیوندای اکسنت نیز از 104 میلیون و 500 هزار تومان به 113 میلیون و 257 هزار تومان رسیده است که قیمت های جدید دیگر در جدول زیر قابل مشاهده است.

هیوندای و کیا درمجموع بیش از 55 درصد بازار خودروهای وارداتی کشور در 9 ماهه نخست سال جاری را در اختیار داشتند و افزایش قیمت رسمی این محصولات از سوی واردکنندگان آن می‌تواند زمینه‌ساز افزایش بهای سایر خودروها در بازار باشد و با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد به‌زودی شاهد موجی از افزایش قیمت خودروهای وارداتی و به‌ویژه مدل‌های 2016 در بازار باشیم.

جدول قیمت محصولات هیوندای در ایران_دی 94

منبع: ایران جیب

جدول بروز قیمت انواع خودروهای موجود در بازار ایران

شرایط فروش اعتباری محصولات سایپا مدل 95

قیمت گذاری خودرو به دست چه کسی انجام می شود؟

شرایط فروش میتسوبیشی (دی 94)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی