پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صندلی اداری فولکس واگن

صندلی اداری فوق پیشرفته فولکس واگن

این وسیله با وجود چرخهایی که دارد، شاید یک ویلچر پیشرفته بنظر برسد اما در حقیقت یک صندلی اداری است و نکته جالب توجه دیگر اینجاست که توسط فولکس واگن ساخته شده است! به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شاید این وسیله در نگاه اول یک صندلی پر زرق و برق بنظر برسد اما با […]

سامیار راشد
یکشنبه - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

این وسیله با وجود چرخهایی که دارد، شاید یک ویلچر پیشرفته بنظر برسد اما در حقیقت یک صندلی اداری است و نکته جالب توجه دیگر اینجاست که توسط فولکس واگن ساخته شده است!

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شاید این وسیله در نگاه اول یک صندلی پر زرق و برق بنظر برسد اما با امکاناتی نظیر بوق، قلاب یدک کشی، صندلی گرم شونده، دوربین 360 درجه و ده ها موارد دیگر، امکاناتی در حد یک خودرو آپشن دار را ارائه می دهد.

این صندلی اداری توسط بخش خودروهای تجاری فولکس واگن نروژ طراحی و ساخته شده است و سازندگان آن تصمیم گرفته اند تا نام عجیب و غریبی را برای آن در نظر نگیرند و فقط به سادگی آنرا The Chair نامیده اند. صندلی اداری موتوریزه فولکس واگن به یک موتور الکتریکی مجهز بوده که آنرا قادر می سازد به سرعت 19.3 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و با شارژ کامل می تواند مسافت 12 کیلومتر را بپیماید. بنابراین کاربر این صندلی در اداره حوصله اش سر نمی رود و می تواند برای اینکه سرگرم شود، چند دوری را دور اداره بزند! نباید از رینگ های آلومینیومی چهار اینچی آن نیز غافل شد.

این صندلی حتی به کمربند ایمنی هم مجهز است! طبیعتأ حداکثر سرعت 20 کیلومتر بر ساعت نیازمند یک کمربند ایمنی مستحکم نیز می باشد. اما آنچه در مورد این صندلی اداری شگفت انگیز است، امکانات تکنولوژیک آن می باشد. چراغ جلو، نوار باریک LED که همانند چراغ روز در خودروها عمل می کند، بوق، سیستم صوتی، رقص نور که با توجه به ریتم موسیقی در حال پخش عوض می شود و یک قلاب یدک کشی در عقب می توان حجم عظیمی از پرونده ها را در اداره با آن جابجا کرد! اما این تمام ماجرا نیست. کاربر از طریق یک نمایشگر می تواند همه امکانات را کنترل کند و البته نباید از دوربین 360 درجه و دوربین دیدی عقب هم غافل شد.

متأسفانه این صندلی برای فروش نیست و فقط یک نمونه از آن برای تبلیغ فولکس واگن و خودروهای تجاری آن ساخته شده است. اما همه امکانات این خودرو کاملأ عملکرد گرا هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی