پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MVM 315 Sport_ام وی ام 315 اسپورت

فروش MVM 315 اسپورت + قیمت

MVM 315 اسپورت محصول جدید مدیران خودرو است که با قیمتی مناسب در کلاس خود برای اولین بار در ایران عرضه شده است. طراحی زیبای این خودرو و سایز مناسب آن می تواند توجه هرفردی را به خود جلب نماید. یکسال سرویس دوره ای رایگان برای مالکان ام وی ام 315 ام وی ام 315 […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۴

MVM 315 اسپورت محصول جدید مدیران خودرو است که با قیمتی مناسب در کلاس خود برای اولین بار در ایران عرضه شده است. طراحی زیبای این خودرو و سایز مناسب آن می تواند توجه هرفردی را به خود جلب نماید.

یکسال سرویس دوره ای رایگان برای مالکان ام وی ام 315

ام وی ام 315 را باید از خودروهای تاثیرگذار در بازار ایران نامید که با توجه طراحی زیبا و خاص خود در زمان ورود به بازار ایران در مقایسه با خودروهای داخلی که در این رنج قیمت تولید می گردیدند باعث گردید تا دل بسیاری از مشتریان ایرانی را که تشنه یک خودروی زیبا و مدرن در این رنج قیمتی بودند را به دست آورد و همین امر باعث فروش موفق این محصول گردید بازار خودروهای هاچ بک متوسط در ایران و در همه جای جهان از بیشترین میزان تقاضا برخوردار است و همین امر سبب گشته تا اکثر خودروسازان برای این سگمنت برنامه ریزی تولید و معرفی محصول نمایند.

ام وی ام 315 که بیش از 3 سال از عرضه موفق آن در بازار ایران می گذرد ، با توجه به طراحی زیبای ایتالیائی و فضای داخل جادار و راحت در مقایسه با خودروهای هم کلاس خود و همچنین موتور بی دردسر و مناسب که طراحی شرکت AVL اتریش می باشد به عنوان یک محصول موفق برای شرکت چری در ایران و سایر نقاط جهان به حساب می آید و اینبار شرکت مدیران خودرو با همکاری شریک خود یعنی شرکت چری قصد دارد تا به هاچ بک جذاب خود علاوه بر زیبایی کمی چاشنی اسپورتی را در المانهای ظاهری مانند پوشش کرومی بر روی سپر جلو وعقب ، ابروئی گلگیر جلو وعقب وتغییر شکل درب باک بنزین دانست که در مجموع چهره خودرو را دینامیک تر و تهاجمی تر کرده است تا اسپورت دوستان را نیز راضی نماید .

فروش این محصول با قیمت 000و700و419 ریال در کلیه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو آغاز گردیده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت مدیران خودروwww.mvmco.ir و دریافت آدرس نمایندگی های مجاز این شرکت و اطلاعات فروش و همچنین مراجعه به نمایندگی ها خودروی مذکور را از نزدیک مشاهده نمایند.

چری اولین خودروساز چین

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی