پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوچرخی خوش نفس فقط برای خیابان! / معرفی دوکاتی اسکرمبلر 2023

به تازگی تصاویری از نسخه جدید اسکرمبلرهای دوکاتی منتشر شده است، موتورسیکلت در زمره کلاس خیابانی قرار می گیرد و از محبوبیت زیادی هم برخوردار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اسکرمبلرهای جدید دوکاتی هم‌چنان از پیشرانه‌های معروف دوقلوی L شکل 803 سی‌سی هوا-روغن خنک استفاده می‌کند، که 73 اسب‌بخار قدرت در 8250 دور […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۶ آبان ۱۴۰۱

به تازگی تصاویری از نسخه جدید اسکرمبلرهای دوکاتی منتشر شده است، موتورسیکلت در زمره کلاس خیابانی قرار می گیرد و از محبوبیت زیادی هم برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اسکرمبلرهای جدید دوکاتی هم‌چنان از پیشرانه‌های معروف دوقلوی L شکل 803 سی‌سی هوا-روغن خنک استفاده می‌کند، که 73 اسب‌بخار قدرت در 8250 دور در دقیقه و 65 نیوتن‌متر گشتاور در 7000 دور در دقیقه تولید می‌کند. با این حال پیشرانه جدید این موتور اکنون به یک جعبه‌دنده اصلاح‌شده با کلاچ هیدرولیکی متصل شده است.

دوکاتی اسکرمبلر مدل 2023 مجهز به یک دریچه گاز سیمی شده است، که حالت‌های مختلف سواری را در شرایط متنوع فراهم می‌کند. دقیق‌تر بگوییم این دوکاتی می‌تواند حالت‌های مخصوص جاده و مسیرهای مرطوب را برای راکب فراهم کند. حالا سیستم ترمز ABS در پیچ‌ها به صورت استاندارد روی آن نصب شده است.

نسل دوم دوکاتی اسکرمبلر دارای یک نمایشگر 4.3 اینچی TFT است، که حکم یک رابط کاربری چندرسانه‌ای را ایفا می‌کند. حتی این قابلیت را دارد که با انواع سیستم‌عامل‌های تلفن‌های همراه سازگار شود. روی نسخه 2023 طراحی جدید بازوی چرخ عقب و فریم اصلی جلب توجه می‌کند؛ اما چیزی که بیشتر از همه در این موتورسیکلت بحث‌برانگیز شده، سیستم تعلیق مونوشوک محور عقبش است.

دوکاتی تصمیم گرفته برای تعویض راحت‌تر و یا سفارشی‌سازی، فریم را به صورت پیچ‌شده تولید کند. اسکرمبلر 2023 دارای یک چرخ 18 اینچی در جلو و یک چرخ 17 اینچی در عقب است، که هر دو با تایرهای پیرلی مدل MT60RS پوشانده شده‌اند. ترمزهای برمبو به صورت استاندارد روی آن نصب خواهند شد.

دوکاتی می‌گوید محصول جدیدش را با 9 ترکیب رنگی عرضه می‌کند. این موتورسیکلت با استاندارد A2 اروپا به طور حتم طیف وسیع‌تری از مشتریان را به سوی خود خواهد کشید.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی