پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو فاقد معاینه فنی

فک پلاک خودروهای دودزا / حجم سفرها در تهران بیش از ظرفیت شبکه معابر است!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: خودروهای دودزا و آلاینده و نیز خودروهایی که دارای نقص فنی واضح هستند در صورت رویت ماموران متوقف و فک پلاک شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت خواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ آبان ۱۴۰۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: خودروهای دودزا و آلاینده و نیز خودروهایی که دارای نقص فنی واضح هستند در صورت رویت ماموران متوقف و فک پلاک شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص همکاری میان شهرداری تهران و پلیس راهور برای تسهیل تردد در فصل بارش‌ها گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و با تمام توان تلاش خواهیم کرد نسبت به تسهیل تردد اقدام کنیم. در این میان از سایر همکاران نیز کمک خواهیم گرفت. مانور امروز نیز با هدف اعلام آمادگی‌ها و انجام آخرین هماهنگی‌های لازم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه توان پلیس و مقدورات ما در حد موجود است، گفت: در همین راستا نیز لازم است که شهروندان نیز همکاری لازم را به ویژه در هنگام بارش‌ها با پلیس داشته باشند. ما باید بتوانیم در هنگام بارش‌ها و سنگین شدن ترافیک مدیریت لازم را اعمال کنیم. لذا کلیه نیروهای پلیس در سطح شهر تهران در آماده باش کامل خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در طول زمستان با تجهیزات بیشتری نسبت به ارائه خدمات و تسهیل تردد اقدام خواهیم کرد، افزود: حجم سفرها بیش از ظرفیت بسیاری از شبکه‌های معابر در تهران است. لذا باید برای مدیریت ترددها اقدامات ویژه‌ای را انجام دهیم.

حمیدی در خصوص رصد و اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی در سطح شهر تهران نیز گفت: خودروهای دودزا و آلاینده و نیز خودروهایی که دارای نقص فنی واضح هستند در صورت رویت ماموران متوقف و فک پلاک شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت خواهند کرد و به این ترتیب از تردد آنها جلوگیری خواهد شد. مالکان این خودروها باید در موعد مقرر نسبت به انتقال خودروی خود به تعمیرگاه و رفع نواقص اقدام کنند. همچنین دوربین‌های سطح شهر نیز نسبت به اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی