پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رقابت تنگاتنگ بر سر خرید امپاور در بورس به پایان رسید

کشنده امپاور در بورس کالا با قیمت 3 میلیارد و 395 میلیون تومان به تعداد 71 دستگاه به فروش رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  این قیمت 8/4 درصد بیشتر از قیمت پایه تعیین شده برای این کشنده است. در این نوبت تمامی کدهای بورسی حقیقی و حقوقی اجازه معامله داشتند. این کشنده‌ها 2 […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ آبان ۱۴۰۱

کشنده امپاور در بورس کالا با قیمت 3 میلیارد و 395 میلیون تومان به تعداد 71 دستگاه به فروش رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

این قیمت 8/4 درصد بیشتر از قیمت پایه تعیین شده برای این کشنده است. در این نوبت تمامی کدهای بورسی حقیقی و حقوقی اجازه معامله داشتند. این کشنده‌ها 2 ماهه تحویل مشتریان می‌ شود.

امپاور مدرن‌ترین کامیون داخلی با گیربکس اتومات ۱۲سرعتهZF با ریتاردر ۵ حالته است. سطح آلایندگی کشنده امپاور BD500، با موتور CUMMINS توربو شارژ، یورو5 است.

این کشنده با در اختیار داشتن سیستم‌های ایمنی چون سیستم هشدار حرکت بین خطو (LDW)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HSA) و سیستم هشدار بر خورد با مانع از جلو (FCW)، با همکاری ترمز هوشمند اضطراری (AEBS) در شرایط کاهش هشیاری راننده و شرایط پر خطر احتمال وقوع تصادف را به حداقل می‌رساند.

این کشنده مجوز و استاندارد حمل کالای خطرناک (ADR) را از اروپا دارد و توانسته در این خصوص مجوز لازم از سازمان ملی استاندارد را نیز اخذ کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی