پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فایتون

انتشار تصویر رندر شده از نسل جدید فولکس واگن فایتون

به تازگی تصویر رندر شده‌ای از نسل جدید خودروی سدان پرچمدار فولکس واگن، فایتون به انتشار رسید که ظاهر متفاوت آن با نسل قبل را نشان می دهد. شرکت فولکس به دلیل رسوایی که برای آن پیش آمد عرضه نسل جدید فایتون را با تاخیر رو به رو کرد. این کمپانی در حال حاضر سخت […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۴

به تازگی تصویر رندر شده‌ای از نسل جدید خودروی سدان پرچمدار فولکس واگن، فایتون به انتشار رسید که ظاهر متفاوت آن با نسل قبل را نشان می دهد.

شرکت فولکس به دلیل رسوایی که برای آن پیش آمد عرضه نسل جدید فایتون را با تاخیر رو به رو کرد. این کمپانی در حال حاضر سخت تلاش می کند تا به جبران رسوایی خود بپردازد و مشخص نیست چه زمانی فایتون جدید را عرضه می کند.

فولکس در حال حاضر روی وسایل نقلیه الکتریکی تمرکز نمود، خودروهایی که اکثر کمپانی های بزرگ روی آن متمرکز شدند. این کمپانی در نظر داشته نسل بعدی فایتون را کاملا الکتریکی عرضه کند اما در کنار مدل الکتریکی نمونه های بنزینی و دیزلی نیز در کار خواهد بود.

باتوجه به تصویر، فایتون جدید شباهتی به پاسات داشته و از سقف شیب داری بهره می برد. همچنین تصویر وعده ظاهری کاملا الکتریکی می دهد که به گفته مدیران فولکس از قابلیت کنترل راه دور برخوردارست.

فراموش نکنید فایتون قبلی همچون با فروش خوبی رو به روست، مدلی که از سال 2002 فروشش آغاز شده است. انتظار می رود فولکس تا پایانه دهه جاری به معرفی و عرضه نسل جدید فایتون بپردازد و احتمال نداشته که بزودی با این اتومبیل رو به رو شویم.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی