پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سورپرایز دیار خودرو در کلاسی متفاوت/ گزارش حضور دیار خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان

دیار خودرو از خودروسازان با سابقه ایران با حضور در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، ضمن نمایش و معرفی محصولات جدید خود از جمله BJ40 F و BJ40 C و تیگارد، از برنامه های آتی خود نیز پرده برداشت. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو مدیرعامل دیار خودرو در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان در خصوص […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۳ آذر ۱۴۰۱

دیار خودرو از خودروسازان با سابقه ایران با حضور در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، ضمن نمایش و معرفی محصولات جدید خود از جمله BJ40 F و BJ40 C و تیگارد، از برنامه های آتی خود نیز پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

مدیرعامل دیار خودرو در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان در خصوص برنامه های آینده این شرکت گفت: پروژه طراحی و تولید پلتفرم اختصاصی یک ون (MPV) با همکاری یک شرکت چینی در حال انجام است.

خانلو‌ ادامه داد: دانش فنی این پروژه توسط شرکت دیار خودرو انجام شده و تامین موتور و گیربکس ضمن انعقاد تفاهمنامه با ایران خودرو انجام خواهد شد. وی افزود: در رده خودروهای سواری سه محصول X۳۵، X۵۵ و X۷ به سبد محصولاتمان اضافه که خودرو X۳۵ تا پنج ماه آینده به مرحله عرضه می رسد‌ همچنین یک پیکاپ هم در برنامه آتی دیار خودرو بوده که تست های فنی آن انجام شده است.

مدیرعامل دیار خودرو گفت: در حال حاضر تیراژ تولید X۳۵ روزانه ۱۰ دستگاه است که برنامه برای افزایش تولید داریم. خانلو‌ در خصوص شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش گفت: در گذشته ۴۴ نمایندگی فعال داشتیم که با وقفه در تولید، بعضی از آن ها قطع همکاری کردند اما با توجه به شروع مجدد فعالیتمان دعوت به همکاری نمودیم و تا شش ماه آینده شبکه نمایندگی ها کامل می شود. وی خاطر نشان کرد: قطعات یدکی به تعداد کافی در انبار موجود است و نگرانی بابت تامین قطعه نداریم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی