پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قاب 10 هزار دلاری آیفون 13 و آیفون 14 از پینینفارینا

قاب 10 هزار دلاری آیفون از پینین فارینا !!!

این روزها خودروسازان در بسترهایی که برایشان سودآور باشد؛ هر چند نامرتبط با خودروسازی، ورود می کنند. از آپارتمان سازی گرفته تا پوشاک، سرگرمی های رایج خودروسازان بوده اند و گاهأ مانند پورشه دیزاین به تولید محصولات عجیبی نظیر قلیان دست می زنند. حالا شاهد تولید قاب لوکس آیفون توسط پینین فارینا هستیم که فقط […]

سامیار راشد
یکشنبه - ۶ آذر ۱۴۰۱

این روزها خودروسازان در بسترهایی که برایشان سودآور باشد؛ هر چند نامرتبط با خودروسازی، ورود می کنند. از آپارتمان سازی گرفته تا پوشاک، سرگرمی های رایج خودروسازان بوده اند و گاهأ مانند پورشه دیزاین به تولید محصولات عجیبی نظیر قلیان دست می زنند. حالا شاهد تولید قاب لوکس آیفون توسط پینین فارینا هستیم که فقط 99 عدد از آن برای آیفون 13 پرو و آیفون 14 پرو تولید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طراحی این قاب لوکس و تولید محدود از فراری Modulo با طراحی پینین فارینا الهام گرفته شده است که زوایای تیز و گوه ای که دارد، گواهی بر این مدعاست. بد نیست بدانید که سوپراسپرت ها با طراحی گوه ای، گرایش رایج طراحی خودرو در دهه 70 بودند.

هر یک از قاب های پینین فارینا، دارای شماره تولید منحصر به خود هستند و از مرغوبترین متریال های دنیا در تولید آن استفاده می شود. برای مثال، چرم استفاده شده در این قاب، همان چرم بکار رفته در خودروهای پینی فارینا است. خریدار می تواند بین پنج رنگ برای بدنه قاب، دو نوع چرم برای بخش لنزها و 10 نوع چرم برای پشت قاب خود را شخصی سازی کند ضمن اینکه متریال های دیگری همچون چوب طبیعی، فیبر کربن و آلومینیوم برای آن قابل سفارش است.

پائولو لوگارو طراح این قاب آیفون بوده و ادعا می کند که تکمیل طراحی این قاب، دو سال به طول انجامیده است. بنابراین بعید نیست که قیمت گزافی داشته باشد، قیمت پایه در نظر گرفته شده برای قاب آیفون پینین فارینا، مبلغ گزاف 10 هزار دلار است که حدودأ 10 برابر خود آیفون قیمت دارد. نکته جالب توجه در مورد این قاب های آیفون پنینین فارینا اینست که هر یک با NFT انحصاری خودش به عنوان لایسنس دیجیتالی عرضه می شود.

بنظر می رسد که قاب آیفون، تجارت سوددهی برای خودروسازان باشد علاوه بر اینکه مالک هر برند می تواند موبایل همراه خود را نیز با خودرویی که سوار می شود ست کند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی