پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرتیراژها را در بورس کالا عرضه کنید

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقویت بورس کالا بیان کرد: با توجه به مطالبه زیاد مردم برای خودروهای داخلی و همچنین اختلاف زیاد قیمت خودرو در کارخانه تا بازار، به نظر می‌رسد عرضه خودرو مخصوصا خودروهای پرتیراژ از طریق بورس کالا بهترین گزینه است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو روح الله عباسپور، سخنگوی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ آذر ۱۴۰۱

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقویت بورس کالا بیان کرد: با توجه به مطالبه زیاد مردم برای خودروهای داخلی و همچنین اختلاف زیاد قیمت خودرو در کارخانه تا بازار، به نظر می‌رسد عرضه خودرو مخصوصا خودروهای پرتیراژ از طریق بورس کالا بهترین گزینه است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

روح الله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقویت بورس کالا در اقتصاد ملی را به عنوان راهکاری برای رسیدن به شفافیت اقتصاد و احقاق حقوق تولیدکنندگان در بخش‌های بالادست و پایین دست عنوان کرد و گفت: خودروسازان به منظور ایجاد شفافیت در قیمت خودرو از عرضه آن در چارچوب بورس کالا و همچنین به منظور حذف قیمت‌گذاری دستوری و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها از بورس کالا استقبال بسیار کردند.

عباسپور عنوان کرد: دولت سیزدهم برای شفافیت بیشتر قیمت‌ها و حذف امضاهای طلایی و مهمتر از همه ریشه کن کردن فساد، خودروها به ویژه خودوهای پرتیراژ را در بورس کالا عرضه کرد تا پشت شیشه‌های بورس قرار گرفته و قیمت واقعی آنها کشف شود.

این نماینده خاطرنشان کرد: تلاش دولت در زمینه تقویت بورس‌های کالایی آن است که یک بستر شفاف، متمرکز، قانونی و بر اساس نظام بازار بر مبادلات کالایی حاکم شود که علاوه بر رضایت فعالان بخش تولیدی کشور از رانت و واسطه‌گری که عنوان معضل اصلی بازارهای کالایی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ منبع: سنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی