پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چهره نمایی FX در نمایشگاه خودرو اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان از تاریخ 3 تا 6 آذر با حضور فعالان صنعت خودرو کشور در محل دائمی نمایشگاه‌هایبین‌المللی اصفهان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برند فونیکس نیز در این نمایشگاه حضور داشت و مطابق انتظار با استقبال خوبی از جانب علاقه‌مندان بهخودرو همراه شد. در ادامه، گزارش تصویری از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ آذر ۱۴۰۱

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان از تاریخ 3 تا 6 آذر با حضور فعالان صنعت خودرو کشور در محل دائمی نمایشگاه‌هایبین‌المللی اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برند فونیکس نیز در این نمایشگاه حضور داشت و مطابق انتظار با استقبال خوبی از جانب علاقه‌مندان بهخودرو همراه شد.

در ادامه، گزارش تصویری از حضور فونیکس در این نمایشگاه را خواهیم دید.

برند فونیکس که به واسطه کیفیت، نوآوری و بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا جایگاه خوبی را در بازار خودرو ایران به دست آورده، در ایننمایشگاه نیز خوش درخشید و اصفهان به اولین شهری تبدیل شد که علاقه‌مندان در یک نمایشگاه عمومی توانستند محصول جدیدفونیکس را ببینند.

این برند که سابقا با تیگو8پرو به‌عنوان پرچمدار، تیگو7پرو به‌عنوان محصولی بسیار پرطرفدار و آریزو6پرو به‌عنوان یکسدان لوکس شناخته می‌شد، گوشه‌ای از غرفه خود را به FX اختصاص داد و توانست توجه بازدیدکنندگان را به ویژه در نسل جوان جلبکند.

FX در محفظه شیشه‌ای، پیش از رونمایی

با توجه به رویکرد برند فونیکس برای ارائه محصولات روز دنیا به مشتریان، در این نمایشگاه هم نوید یک محصول تازه به مخاطبان دادهشد.

در بازار رقابتی امروز، رضایتمندی و تجربه مشتری برای نام‌های بزرگ و برندهای مطرح، بیش از هر چیزی در اولویت قرار دارد. قراردادن اف ایکس در باکس شیشه‌ای هم در همین راستا و اشاره به محصول آینده این برند است. از همین گذرگاه و در عین بیان اینمنظور که هنوز این محصول وارد بازار نشده است، FX در جلب توجه مخاطبین به خود، موفق بود.

هماهنگی کم‌نظیری بین موتور و گیربکس محصول آتی فونیکس که در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد، وجود دارد. طراحی فوق‌مدرنFX به نحوی است که در کنار جذابیت ظاهری، جنبه‌های آیرودینامیک هم به خوبی در آن لحاظ شده تا ضمن ارائه شتاب 7/9 ثانیه،مصرف سوخت این خودرو هم به حداقل برسد.

در کنار این‌ها، عملکرد به موقع سیستم ESP، هندلینگ کم‌نظیری را برای این خودرو پدید آورده است. FX مجموعه‌ای از رادارهایADAS با 13 عملکرد را داراست و همه این عوامل به هیجان مضاعف اهالی خودرو پیرامون این محصول دامن زده است.  

با توجه بهفاصله باقیمانده تا رونمایی رسمی از خودروی آتی فونیکس، نمایش FX در یک قاب شیشه‌ای صورت گرفت تا اشتیاق علاقه‌مندان برایرسیدن به موعد رونمایی آن از همیشه بیشتر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی