پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوشش کوشا خودرو با کیاموتورز در بازار

این روزها که تب و تاب واردات خودرو بعد ۴ سال بالا گرفته کوشا خودرو نماینده واردات محصولات کیا موتورز دست به کار شده و اقدام به تبلیغات میدانی کرده است. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو قریب به 4 سال از ممنوعیت واردات خودرو می گذرد و بالاخره با آزادسازی آن موتور ورود […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

این روزها که تب و تاب واردات خودرو بعد ۴ سال بالا گرفته کوشا خودرو نماینده واردات محصولات کیا موتورز دست به کار شده و اقدام به تبلیغات میدانی کرده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو

قریب به 4 سال از ممنوعیت واردات خودرو می گذرد و بالاخره با آزادسازی آن موتور ورود خودروهای خارجی به کشور در حال گرم شدن است و شرکت ها هم در صف احراز صلاحیت برای واردات خودرو به کشور هستند.

در میان شرکت های تایید شده کوشا خودرو تنوانسته هم تاییدیه وزارت صمت را بگیرد هم ظاهرا با کیا موتورز به توافق برسد و قصد دارد نماینده این خودروساز کره ای در ایران باشد. اینطور که پیداست کوشا کوشیده و سرعت عمل بالایی هم در برندسازی و تبلیغات میدانی داشته و بنر تبلیغاتی این شرکت با تصویری از سراتو در سطح پایتخت ارائه کرده است.

مروری بر سایت این شرکت داشتیم در لیست محصولات کیا نام خودروهایی از جمله کیا اپتیما، کیا فورته، کیا پگاس، کیا ریو در دسته خودروهای سواری و کیا اسپورتیج، کیا کارنز، کیا سلتوس و کیا سونت در کلاس شاسی بلند و کیا سول و پیکانتو در دسته هاچ بک ها به چشم می خورد. نکته جالب توجه اینجا است که خودرویی که کوشا با آن اقدام به تبلیغ کرده یعنی سراتو 2023 در لیست محصولات ارائه شده نیست و محصولاتی که در سایت منتشر شده پرچمدار تبلیغاتی این شرکت نبوده اند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت محدودیت ارزی است که وزارت صمت برای خودروهای وارداتی در نظر گرفته و طبق آن خودروهای بالای 25 هزار دلار اجازه ورود نخواهند داشت. لذا باید ببینیم کوشا می تواند تمامی محصولاتی که در سایت خود از آن یاد کرده را وارد زمین کند.

البته خودروهایی که کوشا خودرو مدعی واردات آن هاست اغلب در زمره خودروهای اقتصادی کیا قرار میگیرند حالا باید دید برنامه این شرکت برای حضور در بازار چیست.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی