پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

خودروسازان در یک قدمی خصوصی سازی

وزیر صمت از صدور ۱۷۰۰ ابلاغ کارشناسی کارشناسان رسمی دادگستری درباره قیمت گذاری دارایی خودروسازان برای خصوصی سازی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در نخستین مرحله خصوصی سازی شرکت‌های خودروسازی، ارزیابی و قیمتگذاری آن‌ها بود چرا که دارایی‌های بسیار گسترده‌ای داشتند و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

وزیر صمت از صدور ۱۷۰۰ ابلاغ کارشناسی کارشناسان رسمی دادگستری درباره قیمت گذاری دارایی خودروسازان برای خصوصی سازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در نخستین مرحله خصوصی سازی شرکت‌های خودروسازی، ارزیابی و قیمتگذاری آن‌ها بود چرا که دارایی‌های بسیار گسترده‌ای داشتند و نزدیک به شش ماه به طول انجامید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این مدت 1700 ابلاغ کارشناسی توسط کارشناسان رسمی دادگستری صادر شد تا قیمت گذاریانجام و نهایی شود.

به گفته فاطمی امین مذاکراتی با سازمان خصوصی سازی داشتیم چراکه هر واگذاری باید با مجوز وزارت اقتصاد در زیر مجموعهسازمان خصوصی سازی انجام شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده مجوز یکی از واگذاری‌ها صادر شده که به زودی در مزایده گذاشته خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به زمان اجرای دقیق این واگذاری گفت: یک برنامه زمان بندی خاص برای این موضوع در نظرگرفته شده که سازمان خصوصی سازی با اولین واگذار‌ی موافقت کرده و شرایط آن فراهم شده است تا انجام موارد بعدی، ولی اینکه تاچه فاصله زمانی انجام شود به بازار بستگی دارد یعنی پس از برداشتن گام اول واگذاری، بازخورد گرفته و گام‌های بعدی را برایخصوصی سازی خودروسازان برخواهیم داشت.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی