پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 55 پرو IE

2 آپشن جدید ایکس 55 پرو؛ قابلیت شارژ وایرلس گوشی و 6 ایربگ

ایکس 55 پرو IE به عنوان جدیدترین کراس اور ام وی ام از این پس با دو آپشن جدید به بازار ارائه خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  ایکس 55 پرو IE به عنوان جدیدترین کراس اور ام وی ام از این پس با دو آپشن جدید به بازار ارائه خواهد شد. این […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

ایکس 55 پرو IE به عنوان جدیدترین کراس اور ام وی ام از این پس با دو آپشن جدید به بازار ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

ایکس 55 پرو IE به عنوان جدیدترین کراس اور ام وی ام از این پس با دو آپشن جدید به بازار ارائه خواهد شد. این دو آپشن جدیدیعنی قابلیت شارژ وایرلس گوشی هوشمند و افزایش تعداد ایربگ‌ها از 4 به 6  در اصل به منظور افزایش ایمنی خودرو و رفاه بیشتر راننده و سرنشینان و در راستای رویکرد جدید ام وی ام برای ارائه محصولات به‌روز و با کیفیت بر اساس نیاز و سلیقه مردم ایران به ایکس 55 پرو اضافه‌شده‌اند.

ایکس 55 پرو به عنوان جدیدترین محصول برند ام وی ام از بهارسال جاری پا به خیابان‌ها و جاده‌های ایران گذاشته‌است؛ کراس اوری با ظاهر زیبا و به‌روز، شتاب بالا، تجربه رانندگی جذاب وقیمت مناسب که توانسته خیلی زود جای خودش را در بازار ایران باز کند.

این کراس اور مدرن با بهره بردن از قلب یک و نیم لیتری توربوشارژ با قابلیت تولید 156 اسب بخار توان و 230 نیوتن مترگشتاور سوار بر گیربکس CVT9  در حالت رانندگی اسپرت توانایی این را دارد که شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ای را دراختیار سرنشین خود قرار ‌دهد و از این جهت خودرویی شایان توجه در بازار ایران به حساب آید.

کراس اور مدرن ام وی ام به عنوان یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای موجود در بازار ایران دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده ومصرف سوخت ترکیبی آن 7.1 لیتر است. با این‌ حال شتاب و تجربه رانندگی هیجان‌انگیز، تمام ماجرای ایکس 55 پرو نیست. طراحی مدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی، چراغ‌ها و خطوط مدرن روی بدنه در کنار امکاناتی نظیر  سیستم کنترل پایداری، دوربین 360 درجه، نورپردازی چند رنگ داخلی، مانیتور 25/10 اینچ لمسی  و تعویض دنده برقی این کراس اور را به انتخابی جذاب برای ایرانیان تبدیل کرده است. حالا ام وی ام قصد دارد بااضافه کردن این دو آپشن جدید به کراس اور محبوبش، آن را ازحیث امکانات به روزرسانی کند.

برند ام وی ام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای حاضر درصنعت خودرو ایران در سال‌های گذشته رویه خود را به سمت تولید محصولات جوان‌ پسند و تکنولوژی محور سوق داده و در همین راستا کراس اورهایی مانند ایکس 22 پرو و ایکس 55 پرو را روانه بازار ایران کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی