پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 55 پرو IE با امکانات جدید در هجدهمین نمایشگاه خودروی اهواز

هجدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و مجموعه خودرویی از 29 آذر تا 2 دی در شهر اهواز دایر شد و در آن، خودروسازان آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم گذاشتند. به گزارش پایگاه خبری چوان خودرو  در این نمایشگاه، برند ام وی ام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت خودرو کشور از […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ دی ۱۴۰۱

هجدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و مجموعه خودرویی از 29 آذر تا 2 دی در شهر اهواز دایر شد و در آن، خودروسازان آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری چوان خودرو 

در این نمایشگاه، برند ام وی ام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت خودرو کشور از نسخه جدید ایکس 55 پرو، یعنی ایکس 55 پرو IE رونمایی کرد.

ایکس 55 پرو که با دارا بودن ظاهر مدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی و بهره‌مندی از موتور 1.5 لیتری توربو شارژ و امکانات به‌روزی همچون سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی و سیستم نگه‌دارنده خودرو Auto Hold، دوربین ۳۶۰ و نمایشگر 10.25 اینچی لمسی یکی از محبوب‌ترینکراس اورهای بازار ایران به‌حساب می‌آید، حالا در نسخه IE از شارژ وایرلس گوشی هوشمند و دو کیسه هوای پرده‌ای که مجموعه کیسه‌های هوا آن را به 6 می‌رساند بهره می‌برد.

دیگر کراس اور ام وی ام در نمایشگاه خودرو اهواز، ایکس 22 پرو بود که به دلیل طراحی ظاهری مدرن، مصرف سوخت پایین و امکانات به‌روزی مانند موتور توربو شارژ، سانروف برقی دو حالته، سیستم کنترل پایداری و سیستم پارک برقی یکی از موردتوجه‌ترین کراس اورهای بازار ایران به‌حساب می‌آید. کراس اوری که به تازگی آمار فروشش در مجموع 30 کشور جهان از 900000 دستگاه عبور کرده و موفق شده در نظرسنجی میزان اعتماد به خودرو (VDS) موسسه J.D.Powerدر سال 2021 رتبه نخست را کسب کند.

اما همچون نمایشگاه‌های پیشین در سال جاری، ام وی ام، تیگو 7 و آریزو 5 توربو را هم در کنار دو کراس اور محبوبش به اهواز برد تا غرفه مدیران خودرو با تصویر جدیدی از خودروهای برند ام وی ام مبتنی بر جوان پسند و تکنولوژی محور بودن، میزبان بازدید کنندگان نمایشگاه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی