پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تالار شیشه ای بورس

برنامه مجلس برای پول مازاد فروش خودرو در بورس کالا

عضو کمیسیون صنایع و‌معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد:اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

عضو کمیسیون صنایع و‌معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد:اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، تفاوت مذکور باید برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر خودرو در بورس عرضه می‌شود اما قاعده و ضابطه معینی ندارد و از سوی دیگر روش‌های قیمت گذاری دستوری نیز نتوانسته در بازار عرضه و تقاضا تعادل ایجاد کند، کمیسیون مجدد طرح   را به جریان انداخت.

وی اضافه کرد: دولت با کلیات طرح کمیسیون صنایع و معادن درباره عرضه خودرو در بورس موافق است، بنابراین مقرر شد این طرح در قالب یک ماده واحده به قانون ساماندهی صنعت خودرو الحاق و در آن نحوه و شیوه عرضه خودرو در بورستعیین شود و سایر موارد نیز را دولت در قالب آئین نامه اجرایی پیش‌بینی کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در طرح مذکور اگر قیمت معامله شده خودرو در بورس بالاتر از بهای تمام شده پایه و سود معقول باشد، مابه التفاوت مذکور برای مصارف عمومی به طور مثال برای توسعه صنعت حمل و نقل هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی