پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 55 پرو IE؛ فرایند تغییر در برندی نام آشنا

نزدیک به بیست سال از حضور برند ام وی ام در بازار خودرو ایران می‌گذرد و حالا، این حضور طولانی مدت، به تصویری آشنا در ذهن مردم ایران تبدیل شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  تصویر برندی که محصولاتش را در هر گوشه و کناری، از شهرهاو جاده‌های ایران گرفته تا در میان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

نزدیک به بیست سال از حضور برند ام وی ام در بازار خودرو ایران میگذرد و حالا، این حضور طولانی مدت، به تصویری آشنا در ذهن مردم ایران تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

تصویر برندی که محصولاتش را در هر گوشه و کناری، از شهرهاو جادههای ایران گرفته تا در میان فیلمها و عکسهای یادگاری خانوادههای ایرانی میتوان دید، با مردم درباره آن صحبت کرد واز خاطرات مردم با آن پرسید.

این حضور طولانی مدت اما،  در میان مردم یک ویژگی بارز را بانام ام وی ام  عجین کرده است: برندی قابل اعتماد؛ چطور؟

گستره شبکه نمایندگیها و خدمات پس از فروش

یکی از دلایل مهم اعتماد مردم به یک برند، خدماتی است که پساز خرید محصول از آن برند دریافت میکنند. در سالهای گذشتهاز جمله مهمترین مشکلات خریداران بعضی برندهای خودرویی درایران، نبود خدمات پس از فروش مناسب یا حتی قطعات مورد نیازبرای خودروشان بوده است. اما ام وی ام، با داشتن شبکهنمایندگی و خدمات پس از فروش گسترده، توانسته همواره آرامشخاطر مشتریان خود را فراهم آورد و اعتماد آنها را نسبت به آیندهخودروشان تأمین کند.

شرایط فروش همواره مناسب

ام وی ام از همان روز اولی که پا به بازار ایران گذاشت، هدفیمشخص داشت: تأمین نیاز مشتریانی که به دنبال خودروهاییمطابق با نیاز خود میگردند. بر همین اساس، شرکت مدیرانخودرو در تمامی این سالها تلاش کرده تا شرایط فروش خود را همبهگونهای در نظر گیرد تا خرید ام وی ام برای مشتریان مختلف باشرایط مالی گوناگون مناسبتر و آسانتر شود.

یار زمان تحریمها

تحریمهای اقتصادی، بدون شک یکی از بزرگترین چالشهایصنعت خودرو ایران در سالهای گذشته بودهاند. در طول اینسالها، به خصوص خودروسازهای خارجی که در مقاطع زمانیمختلف به شکلهای گوناگون وارد بازار ایران شده بودند و سهمیاز بازار خودرویی کشور را به دست آورده بودند با سر رسیدنتحریمها، مشتریان خود را تنها گذاشته و آنها را با آیندهاینامشخص برای محصولی که خریداری کرده بودند رها کردند. اماام وی ام، در تمام مدت تحریمها در کنار مشتریان خود بود و نهتنها آنها را تنها نگذاشت بلکه تلاش کرد با ارائه خودروهایجدیدتر، بهروزتر و باکیفیتتر، نیاز بازار خودرو ایران را هم بیشترو بیشتر تأمین کند.

ایکس 55 پرو و حالا ایکس 55 پرو  IE؛ تغییر بر اساسنیازهای مردم

شناخت و تلاش برای تأمین نیاز بازار اما، در سالهای اخیر رویهام وی ام را نسبت به گذشته کمی تغییر داده است. تغییری کهمیتوان ایکس 55 پرو را نتیجه همان دانست. برند ام وی ام بامعرفی ایکس 55 پرو به بازار ایران نشان داد که علاوه بر قابلاعتماد بودن میخواهد تصویر جدیدی در ذهن مشتریان خودبسازد. تصویری بر پایه تکنولوژی و البته برگرفته از روح جوانی.

ایکس 55 پرو از بهار سال جاری پا به خیابانها و جادههای ایرانگذاشت. کراس اور مدرنی با پیشرانه یک و نیم لیتری توربو شارژبا  156 اسب بخار توان و 230 نیوتن متر گشتاور که به واسطهگیربکس CVT9 برقیاش در حالت رانندگی اسپرت، شتاب صفرتا صد 10 ثانیهای را زیر پای سرنشین خود قرار میدهد و از اینجهت یکی از پرشتابترین خودروهای بازار ایران بهحساب میآید.

همچنین، ایکس 55 پرو با دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو 5 ومصرف سوخت ترکیبی آن 7.1 لیتر از نظر مصرف سوخت نیزخودرویی کممصرف و مناسب شهرهای پرترافیک ایران حسابمیشود. علاوه بر اینها، طراحی مدرن این کراس اور در کنارامکاناتی نظیر:

سیستم کنترل پایداری  ESP
کابین آکوستیک
دوربین 360 درجه
کول باکس
فناوری هوشمند ترمز پارک برقی و سیستم نگهدارنده خودروAuto Hold
سیستم انتخاب حالت رانندگی (Eco/Sport)
مانیتور 25/10 اینچ لمسی
و

این کراس اور را به انتخابی جذاب برای ایرانیان تبدیل کرده است.

در ایکس 55 پروIE   منتظر چه تغییراتی باشیم؟

همانطور که اشاره شد رویه جدید ام وی ام، شناخت و تغییرمحصولات بر پایه نیاز و خواست مردم است و از همین رو، ایکس55 پرو IE  علاوه بر امکاناتی که تا به اینجا نام برده شد، با دوآپشن جدید به بازار خواهد آمد:

قابلیت شارژ وایرلس گوشی هوشمند که بهعنوان یک گزینهرفاهی جدید اضافه شدهاست.
تعداد ایربگها که به منظور ایجاد ایمنی بیشتر برایسرنشینان از 4 به 6 افزایش پیدا کردهو دو کیسه هوایپردهای به خودرو اضافه شدهاست.

در پایان میتوان گفت که ایکس 55 پرو، تنها یک کراس اور بهروزنیست، بلکه مصداقی از فرایند تغییر در یک برند نام آشناست. برندی که امروز اولویت خود را ارائه محصولات بهروز و باکیفیت براساس نیاز و سلیقه مردم قرار داده و میخواهد که مردمخودروهایش را با دو مفهوم جدید یعنی تکنولوژیمحور وجوانپسند بودن بشناسند. ایکس 55 پرو IE نیز که حالا به بازارایران ارائه میشود محصول همین طرز فکر و تغییر رویه در برندام وی ام بهحساب میآید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی