پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کشنده امپاور BD500 برای سومین بار به بورس کالا می‌رود

بهمن دیزل کشنده امپاور BD500 را روز یکشنبه 27 آذر با قیمت پایه سه میلیارد و 130 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بهمن دیزل کشنده امپاور BD500 را روز یکشنبه 27 آذر با قیمت پایه سه میلیارد و 130 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌کند. خریداران […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۴ آذر ۱۴۰۱

بهمن دیزل کشنده امپاور BD500 را روز یکشنبه 27 آذر با قیمت پایه سه میلیارد و 130 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بهمن دیزل کشنده امپاور BD500 را روز یکشنبه 27 آذر با قیمت پایه سه میلیارد و 130 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌کند. خریداران برای انجام این معاملات باید کد سجام داشته باشند. سررسید قرارداد سلف این خرید 30 بهمن 1401 اعلام شده است. این عرضه سومین تجربه فروش امپاور BD500 در بورس کالا خواهد بود.

BD500 کشنده تک محور و پرقدرت و مدرن بهمن دیزل است. این کشنده به کولر درجا مجهز بوده و توانسته مجوز حمل کالای خطرناک ADR را اخذ کند. امپاور با موتور 11800 سی‌سی توربو مجاز به حمل 44 تن وزن بوده و از یک گیربکس 12 سرعته AMT مدل TRAXONاز برندZF بهره می‌برد.

سیستم تعلیق اکسل عقب امپاور تمام پنوماتیکی بوده که به واسطه ۴ بالن و سیستم کنترل ECAS امکان تنظیم ارتفاع اکسل عقب و ذخیره ارتفاع مدنظر را فراهم می‌کند. این کشنده با کابینی مرتفع و مسطح با ساختار شناور چهار نقطه‌‌ای شرایطی استاندارد را برای حفظ سلامت راننده و سرنشین دوم مهیا ساخته است. امپاور علیرغم طراحی مدرن و امکانات رفاهی کامل با در اختیار داشتن سیستم‌های امنیتی چون سیستم هشدار حرکت بین خطوط LDWS، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HSA و سیستم هشدار بر خورد با مانع از جلو (FCW)، با همکاری ترمز هوشمند اضطراری AEBS در شرایط کاهش هشیاری راننده و شرایط پر خطر احتمال وقوع تصادف را به حداقل می‌رساند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی