پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور موثر امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در اجرای طرح ترافیک زمستان 1401 پلیس

رزمایش طرح ترافیکی زمستانی پلیس، با مشارکت دستگاه‌های عضو از جمله کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در دانشگاه علوم انتظامی امین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این رزمایش روز چهارشنبه 23 آذر 1401 با حضور سردار سرتیپ حسین اشتری رئیس پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار سید […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۴ آذر ۱۴۰۱

رزمایش طرح ترافیکی زمستانی پلیس، با مشارکت دستگاه‌های عضو از جمله کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در دانشگاه علوم انتظامی امین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این رزمایش روز چهارشنبه 23 آذر 1401 با حضور سردار سرتیپ حسین اشتری رئیس پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور فراجا، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا و جمعی از مدیران دستگاه های دست اندرکار در اجرای طرح های ترافیکی برگزار شد.

در آئین رزمایش طرح ترافیکی زمستان ۱۴۰1 بخشی از نیروها و تجهیزات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به همراه تعدادی از خودروهای دودیفرانسیل کانون که به صورت داوطلبانه در اجرای این طرح مشارکت دارند، حضور داشتند.

هدف از اجرای طرح زمستانی، ایجاد انسجام و یکپارچگی میان دستگاه‌های همسو برای ارتقاء ایمنی جاده ها و سفرهای ایمن و امت و ارائه هرچه بهتر خدمات رسانی دستگاه های مسئول در راستای آسایش و آرامش رانندگان و مسافران است.

ناوگان امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچون سال های گذشته به منظور هم افزایی با پلیس راهور فراجا با بیش از 1400 دستگاه خودرو سبک، 100 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین و 100 دستگاه خودرو تعمیراتی و 80 کانکس خدماتی آماده انجام خدمات امدادی و تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی محورهای مواصلاتی کشور است.

شماره تلفن های 09629، 6423 و 0211423 به صورت شبانه روزی در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی هستند.

طرح ترافیکی زمستان 1401 ، 23 آذر آغاز و 20 اسفند به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی