پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

قطار واردات خودرو در کدام ایستگاه است؟

سخنگوی گمرک ایران بیان کرد: تا به این لحظه هیچ مشخصاتی اعم از اظهارنامه، مدارک واردات، اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و… خودروهای وارداتی به گمرک اظهار نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید مرتضی عمادی سخنگوی گمرک ایران در مورد رسیدن خودروهای وارداتی به گمرک، اظهار کرد: تا به این لحظه هیچ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

سخنگوی گمرک ایران بیان کرد: تا به این لحظه هیچ مشخصاتی اعم از اظهارنامه، مدارک واردات، اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و… خودروهای وارداتی به گمرک اظهار نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید مرتضی عمادی سخنگوی گمرک ایران در مورد رسیدن خودروهای وارداتی به گمرک، اظهار کرد: تا به این لحظه هیچ مشخصاتی اعم از اظهارنامه، مدارک واردات، اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و… خودروهای وارداتی به گمرک اظهار نشده است. در صورتی که این اقدامات انجام شود گمرک به صورت رسمی در مورد جزئیات واردات اطلاع رسانی خواهد کرد.

سخنگوی گمرک ایران افزود: بر همین اساس در حال حاضر گمرک نمی‌تواند در مورد جزئیات واردات خودرو اظهارنظری کند و توپ در زمین وزارت صمت است و صمت باید اعلام کند که آیا واردات انجام شده است یا خیر.

وی ادامه داد: حتی اگر خودروها به صورت فیزیکی به گمرک برسند و حتی اعلام شود که در کشتی هستند و در حال رسیدن به گمرک، تا زمانی که مشخصات واردات به گمرک اظهار نشود، نمی‌توانیم اعلام کنیم که خودروهای خارجی وارد جغرافیای گمرک شده است.

انتهای پیام/ منبع: مهر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی