پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آميكو آسنا جديد رونمايي شد

شركت ارس خودرو ديزل ( آميكو) در حاشیه برگزاری نمايشگاه حمل و نقل از پيكاپ نسل جديد خود رونمايي كرد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو؛ صمد صمدزاده مدير تحقيق و توسعه شركت آمیکو در مراسم رونمايي از آسنا گفت: شاسي پيكاپ ارتقاع يافته آميكو آسنا قابليت كنترل ضربه در تصادف را دارد و توسط شركت […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

شركت ارس خودرو ديزل ( آميكو) در حاشیه برگزاری نمايشگاه حمل و نقل از پيكاپ نسل جديد خود رونمايي كرد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو؛

صمد صمدزاده مدير تحقيق و توسعه شركت آمیکو در مراسم رونمايي از آسنا گفت: شاسي پيكاپ ارتقاع يافته آميكو آسنا قابليت كنترل ضربه در تصادف را دارد و توسط شركت آميكو توليد مي شود.

او افزود: اين خودرو ٢١٨ اسب بخار قدرت و ٢٣٠ نيوتن گشتاور توليد مي كند. موتور ميتسوبيشي 4k22 اين خودرو مجهز به توربوشارژ و تكنولوژي ميوك است كه سوپاپ هاي دود و هوا را كنترل مي كند تا بازده موتور افزايش يابد.

او تصريح كرد: سيستم تعليق جلو از نوع تلسكوپي بوده و قابليت رانندگي خوبي دارد. جعبه فرمان خودرو مجهز به جك داخلي هيدروليكي است كه ارتعاشات فرمان را دمپ مي كند. از جمله ويژگي هاي آسنا ٢٤٤ تغيير در سيستم اگزوز است كه نويزها به داخل كابين منتقل نمي شود.

صمد صمدزاده مدير تحقيق و توسعه ظرفيت بار ٣.٢ تن نيز از قابليت هاي اين خودرو است.آسنا جديد گيربكس ٦ سرعته دنده اي دارد كه مورد استقبال اهالي آفرود است. هر چهار چرخ ديسكي هستند و ترمزهاي ABS+EBD هم در اين خودرو وجود دارد.

وي تاكيد كرد: ESP اين خودرو با شرايط رانندگي و جاده اي تطبيق پذير است. تريم داخلي نسبت به نسل قبلي ارتقاع يافته است و از نظر متريال بهبود يافته اند. مولتي مديا از ديگر امكانات اين خودرو است.

حميد تركي مدير فروش آميكو با اشاره به طرح فروش ويژه اين شركت در نمايشگاه حمل و نقل گفت: اين خودرو با قيمت ١ ميليارد و ١٠٠ ميليون تومان بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده در نمايشگاه حمل و نقل به فروش مي سد.

او ادامه داد: در سال جاري برنامه فروش ٤٠٠ دستگاهي از اين خودرو را داريم و به منظور احترام به خواسته مشتريان رنگ هاي خاكستري ،قرمز، بادمجوني، سبز، آبي، سفيد و مشكي را در برنامه توليد قرار داده ايم.

 

انتهای ‌پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی