پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای وارداتی در گمرک مانده

38 دستگاه همچنان در انبارهای اموال تملیکی

طبق اعلام مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حدود 38 دستگاه خودرو هنوز در انبارها مانده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  عبدالمجید اجتهادی به این سوال که آیا همه خودروهای خارجی که به مزایده گذاشته شده بودند تعیین تکلیف شدند یا خیر، پاسخ داد: همه خودروها تعیین تکلیف نشده‌اند؛ زیرا برخی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

طبق اعلام مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حدود 38 دستگاه خودرو هنوز در انبارها مانده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

عبدالمجید اجتهادی به این سوال که آیا همه خودروهای خارجی که به مزایده گذاشته شده بودند تعیین تکلیف شدند یا خیر، پاسخ داد: همه خودروها تعیین تکلیف نشده‌اند؛ زیرا برخی برندگان مزایده برای بردن خودروها اقدام نکردند و به همین دلیل حدود 38 دستگاه خودرو هنوز در انبارها مانده است.

وی تاکید کرد: درواقع این خودروها در مزایده فروش رفتند اما برنده مزایده به هر دلیلی خرید خود را نهایی نکرده و به همین دلیل ضمانت‌نامه‌اش حذف شده است. بنابراین این خودروها دوباره در دی‌ماه به مزایده گذاشته می‌شود.

بر اساس این گزارش، سرانجام خودروهای خارجی دپو شده در گمرک به مزایده رسید و در این راستا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکنون اقدام به برگزاری سه دوره مزایده خودرو کرده است. در دور نخست 1040 دستگاه را به مزایده گذاشت که از این تعداد 76 دستگاه به فروش نرفت و باعث شد دور دوم مزایده نیز برگزار شود. در دور سوم نیز 38 دستگاه خودروی سواری به مزایده گذاشته شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی