پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شمارش معکوس برای شکستن رکورد تولید در ایران خودرو

در آستانه شب یلدا، گروه صنعتی ایران خودرو در یک قدمی شکستن رکورد مجموع تولید سال ۱۴۰۰ خودرو سواری و تجاری قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بزرگ‌ترین خودروساز کشور با قرار گرفتن در مرز تولید ۴۵۳ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، در آستانه شکستن رکورد مجموع تولید سال قبل قرار دارد. […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

در آستانه شب یلدا، گروه صنعتی ایران خودرو در یک قدمی شکستن رکورد مجموع تولید سال ۱۴۰۰ خودرو سواری و تجاری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بزرگ‌ترین خودروساز کشور با قرار گرفتن در مرز تولید ۴۵۳ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، در آستانه شکستن رکورد مجموع تولید سال قبل قرار دارد.

براساس این گزارش، گروه صنعتی ایران خودرو در سال گذشته ۴۵۹ هزار و ۸۹۸ دستگاه خودرو در دو بخش سواری و تجاری نیمه سنگین و سنگین تولید کرده که با تولید هفت هزار دستگاه دیگر تا پایان آذرماه امسال، رکورد تولید سال قبل شکسته خواهد شد.

آبی پوشان جاده مخصوص در سه ماهه پایانی سال نیز تولید را با شتاب بیش‌تری ادامه خواهند داد تا اهداف تعیین شده این گروه خودروساز محقق شود.

در حال حاضر تولید روزانه افزایش یافته و انتظار می‌رود با همدلی و همراهی کارکنان و شبکه تامین هدف تعیین شده امسال تحقق یابد.

این گزارش می‌افزاید، توقف تولید ناقص در سه مرحله از ابتدای خردادماه در بخش سواری ایران خودرو و از شهریورماه در بخش خودروهای سنگین و نیمه سنگین ایران خودرو گام بزرگی در مسیر صرفه‌جویی و بهینه سازی منابع مالی، تقویت چرخه نقدینگی و بهبود کیفیت محصولات بوده که سبب افزایش تیراژ تولید عبور مستقیم و عرضه محصول با کیفیت‌تر به مشتریان شده است

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی