پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساینا S

زیبا، خوش قیمت، مطمئن / ساینا S؛ تاکسی ایده آل شهری

اکر به دنبال خودرویی هستید که مجموعه ای از پارامترهای خوش قیمت، با کیفیت و کم مصرف را داشته باشد بهتر است تا نگاهی جدی به ساینا S داشته باشید به گزارش اختصاصی جوان خودرو  این روزها شدت تاخت و تاز قیمت خودرو در بازار اوج گیری کرده، لذا افراد برای خرید خودرویی که مناسب […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ دی ۱۴۰۱

اکر به دنبال خودرویی هستید که مجموعه ای از پارامترهای خوش قیمت، با کیفیت و کم مصرف را داشته باشد بهتر است تا نگاهی جدی به ساینا S داشته باشید

به گزارش اختصاصی جوان خودرو 

این روزها شدت تاخت و تاز قیمت خودرو در بازار اوج گیری کرده، لذا افراد برای خرید خودرویی که مناسب شهری پرترافیک باشد باید چند پارامتر از قبیل کیفیت ساخت، مصرف سوخت و هزینه نگهداری و قیمت مناسب را در نظر بگیرند.

برآیند این پارامترها گزینه هایی را روشن می کند که همگی آن ها را می توان در حط تولید گروه خودروسازی سایپا جست و جو کرد. یکی از گزینه های مناسب که به راحتی تمامی این پارامترها را رعایت می کند ساینا، سدان جمع و جور و خوش چهر سایپا است.

کوییک و ساینا اس

قل صندوق دار کوییک

اصلا نیاز به دقت و زحمت نیست. چهره سایپا بسیار شبیه کوییک بوده البته شاید بهتر باشد بگوییم ساینا قل صندوق دار، هاچ بک خوش چهره سایپا است، همانقدر هیجان انگیز به همان اندازه جسور. نمای عقب اما کمی متفاوت از نسخه قبلی خود ساینا است و فریم و گرافیک چراغ عقب به طور کلی تغییر کرده است.

در مجموع نمای بیرونی ساینا وام دار زبان طراحی پدران خود و کوییک بوده به همین علت نمی توان ایرادی به چهره این خودرو گرفت. همین موضوع در کابین این خودرو تکرار شده و طراحی داشبورد و کنسول وسط این خودرو شباهت زیادی با کوییک دارد.

ساینا S

کاپوت بالا!

ساینا S با پیشرانه محبوب M15 سایپا اما با سطح آلایندگی یورو 5 عرضه می شود لذا این محصول خوش نقش سایپا دوست دار محیط زیست است.

ساینا S از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی برخوردار است که 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

پیشرانه 1.5 لیتری ساینا S در هر 100 کیلومتر به کمتر از 7 لیتر بنزین نیاز دارد.

ساینا اس

سنسور پارک دنده عقب، سيستم تهويه مطبوع نيمه اتوماتيك، نشانگر تعویض دنده، دیلایت، چراغ بدرقه، مه شکن جلو و عقب، نمایش دمای هوای بیرون، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS، ترمز EBD، کلید تاشو، هشدار دهنده دیداری و شنیداری بستن کمربند ایمنی، آینه جانبی برقی، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، شارژ موبایل USB، سیستم هشداردهنده امنیتی ایموبلایزر، کامپیوتر سفری، ایزوفیکس، صندلی راننده دستی ۶ حالته و صندلی مسافر دستی ۴ حالته هم مجموعه ای از امکانات ساینا S سایپا است.

ساینا S

گزینه ای مناسب برای ناوگان شهری

آلودگی در شهری های بزرگ سال ها است که تبدیل به چالشی اجتناب ناپذیر شده است. مشکلی که آلایندگی خودروها عامل اصلی آن بوده بهره گیری از محصولی که سطح آلایندگی کمتری داشته باشد می تواند کمک شایانی به کاهش آلودگی هوا کند. ساینا S خودرویی است که از سطح آلایندگی یورو 5 برخوردار است و دست بر قضا هم خودرویی کم خوراک بوده و همچنین با توجه به فضای کابین مناسب و جا دار خود توانایی پاسخ دهی به ناوگان شهری خواهد داشت.

دیگر عاملی که ساینا سایپا تبدیل به گزینه ای جذاب برای این ناوگان می کند قیمت مقرون به صرفه این خودرو و هزینه نگهداری اندک آن است. محصول سایپایی ها از هر نظر اقتصادی وارد بازار شده از همین حیث می تواند به راحتی در قامت یک تاکسی مناسب شهری قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی