پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سامورایی بزرگ / معرفی سوبارو فارستر XT-Edition

سوبارو با پرده برداری از نسخه ای خاص از فارستر قصد دارد تا سابقه نیم قرنی خود در تولید خودروهای چهارچرخ را جشن بگیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت سوبارو با معرفی نسخه‌­ای ویژه از فارستر مخصوص بازار ژاپن، قصد دارد نیم قرن تولید خودروهای چهارچرخ توسط این برند را جشن بگیرد. رنگ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ دی ۱۴۰۱

سوبارو با پرده برداری از نسخه ای خاص از فارستر قصد دارد تا سابقه نیم قرنی خود در تولید خودروهای چهارچرخ را جشن بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت سوبارو با معرفی نسخه‌­ای ویژه از فارستر مخصوص بازار ژاپن، قصد دارد نیم قرن تولید خودروهای چهارچرخ توسط این برند را جشن بگیرد.

رنگ آبی Geyser بدنه سوبارو فارستر XT-Edition، نخستین بار در آمریکا معرفی شده و تاکنون در ژاپن قابل سفارش نبوده است. جزئیات مشکی شامل قاب جلوپنجره، ریل‌های سقفی، روکش آینه­‌های جانبی، حاشیه مه‌­شکن­‌ها، باله سقفی و رکاب‌های جانبی، با رنگ بدنه تضاد بصری ایجاد کرده است.

سوبارو فارستر XT-Edition براساس تریم اسپرت شکل گرفته است، بنابراین رینگ‌های 18 اینچی مشکی و تایرهای چهارفصل را نیز به همراه دارد.

برای تاکید بر هویت ماجراجوی سوبارو فارستر XT-Edition، روکش پارچه­‌ای صندلی‌ها و کفپوش محفظه بار از نوع ضدآب انتخاب شده است. دوخت نقره‌­ای روکش صندلی‌ها، داشبورد و پوشش داخلی درها به همراه حاشیه نقره‌­ای دریچه‌­های تهویه، فضای داخلی را از یکنواختی خارج کرده است.

سوبارو فارستر XT-Edition به پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ با 174 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که به ترتیب در دورشمار 5200 و 1600 در دسترس قرار می‌­گیرد. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس CVT به هر دو محور ارسال خواهد شد.

سوبارو فارستر XT-Edition در ژاپن با قیمت معادل 25.400 دلار به فروش می‌رسد. 10 درصد مالیات بر مصرف نیز در این رقم لحاظ شده است. اگر در صندوق برقی را سفارش دهید، 416 دلار به قیمت خودرو اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی