پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور قطعه سازان گروه سایپا در نمایشگاه قطعات تبریز

مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سید هادی سیدفضلی با […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ دی ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سید هادی سیدفضلی با بیان مطلب فوق افزود: نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز در متراژ 14 هزار متر مربع و با حضور بیش از 30 شرکت کننده در این کلانشهر صنعتی کشور و با حضور مقامات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی استان آذربایجان برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز به عنوان قطب صنعتی کشور از کلان شهرهای تاثیرگذار در اقتصاد صنعتی کشور است، برگزاری این نمایشگاه و ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های خودروسازان و قطعه سازان می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت این حوزه شده و باعث ایجاد پل ارتباطی موثر بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شود. از این رو گروه سایپا به عنوان یکی از مهمترین ارکان صنعت خودروسازی ایران در این نمایشگاه حضوری پررنگ خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو افزود: گروه خودرو سازی سایپا با 2 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و حضور شرکت های زیر مجموعه خود چون زامیاد، سایپا آذربایجان، سایپایدک، پارس خودرو، سایپادیزل، سایپاخزر، مگاموتور، گروه سرمایه گذاری رنا، ایران کاوه، سمتکو و شرکت های قطعه ساز پلاسکوکار سایپا و سایپا شیشه حضوری فعال در این نمایشگاه خواهند داشت.

او تاکید کرد: در این نمایشگاه وانت های زاگرس، اکستند، کارون و پادرا پلاس، کشنده کامیون، اتوبوس و کامیونت برقی و دیزلی در معرض نمایش خواهند بود. همچنین شرکت خدمات فنی رنا محصولات گیربکس و قطعات خودرو را به نمایش خواهد گذاشت و شرکت ایران کاوه هم یخچال کامیون و یدک کش تولیدی خود را عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی