پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیون

حمل و نقل موتور محرک اقتصاد است

معاون وزیر راه و شهرسازی بر لزوم پیگیری و مساعدت وزارت صمت برای رفع کمبودها و تامین نیازهای کامیون‌داران و رانندگان فعال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شهریار افندی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی اصلی در زمینه تامین کالاها […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۱

معاون وزیر راه و شهرسازی بر لزوم پیگیری و مساعدت وزارت صمت برای رفع کمبودها و تامین نیازهای کامیون‌داران و رانندگان فعال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شهریار افندی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی اصلی در زمینه تامین کالاها و اقلام اساسی کشور از طریق تولید و واردات است، اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای تحقق اهداف حمل و نقل، ارتقاء کیفیت و افزایش بهره وری در بخش جابجایی بار و مسافر و بهبود وضعیت معیشت صنعت رانندگان نیز توسط وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و رصد این امور در کارگروه پایش تاکنون صورت گرفته و در آینده نیز با جدیت بیشتری به این امر اهتمام خواهیم داشت.

وی حمل و نقل را موتور محرک صنعت و اقتصاد کشور دانست و بر لزوم ارتقاء کیفیت و خدمات قابل ارائه این بخش تاکید داشته و در عین حال لازمه آن را ایجاد بستر مناسب، پر بازده و با توجیه اقتصادی برای فعالان این بخش بیان کرد.

وی بر لزوم پیگیری و مساعدت وزارت صمت برای رفع کمبودها و تامین نیازهای کامیون داران و رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای تاکید کرد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی