پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تالار شیشه ای بورس

بالاخره چرخ وارداتی ها به بورس رسید! / دنا ایران خودرو هم به بورس آمد

۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  در ادامه عرضه خودروهای داخلی در بورس کالای ایران، امروز درخواست پذیرش خودروهای وارداتی در بورس کالا […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۱

۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

در ادامه عرضه خودروهای داخلی در بورس کالای ایران، امروز درخواست پذیرش خودروهای وارداتی در بورس کالا در هیات پذیرش این بورس مورد بررسی قرار گرفت که در پایان، پذیرش 19هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و 2هزار و 140دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین به تصویب رسید.

همچنین در ادامه عرضه پرحجم محصولات ایران خودرو در بورس کالا نیز امروز گروه محصولات دنا از سوی این خودروسازی با تعهد عرضه کامل تولید منهای تعهدات قبلی فروش، طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده برای عرضه در بورس کالا مورد پذیرش قرار گرفت.

انتهای پیام/ منبع: کالا خبر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی