پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آشنایی با سوزوکی چیمنی

شرکت ژاپنی به نام DAMD به تازگی از محصولی جدید پرده برداری کرده که شباهت قابل توجهی به مرسدس بنز G کلاس دارد به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مشاهده نمونه‌­هایی از سوزوکی جیمنی که به مرسدس بنز G کلاس شبیه‌سازی شده دیگر تازگی ندارد، اما یک شرکت ژاپنی به نام DAMD پا فراتر گذاشته […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ دی ۱۴۰۱

شرکت ژاپنی به نام DAMD به تازگی از محصولی جدید پرده برداری کرده که شباهت قابل توجهی به مرسدس بنز G کلاس دارد

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مشاهده نمونه‌­هایی از سوزوکی جیمنی که به مرسدس بنز G کلاس شبیه‌سازی شده دیگر تازگی ندارد، اما یک شرکت ژاپنی به نام DAMD پا فراتر گذاشته و با عرضه چندین مجموعه قطعات برای بدنه این خودروی کوچک، سعی کرده سلیقه طیف بیشتری از مشتریان را پاسخ گوید.

با انگیزه حضور در نمایشگاه خودروی توکیو که در اواسط ژانویه برگزار خواهد شد، DAMD تصمیم گرفته سه نسخه متفاوت از سوزوکی جیمنی را به صورت همزمان معرفی کند.

البته این نخستین آشنایی DAMD با سوزوکی جیمنی نیست، چراکه از زمان معرفی این خودرو در سال 2018، چهار نسخه ویژه از این خودرو توسط DAMD معرفی شده است، که با تاثیر از مرسدس بنز G کلاس، لندرور دیفندر و فورد برانکو شکل گرفته و مدل چهارم به نسل اول سوزوکی جیمنی و درواقع هویت اصلی این مدل اشاره دارد.

تمام محصولات DAMD براساس سوزوکی جیمنی بازار ژاپن یعنی جیمنی سییرا شکل گرفته که پیشرانه 3 سیلندر 660 سی­‌سی توربوشارژ را در سینه دارد.

سری جدید محصولات DAMD مجدداً با تاکید بر شباهت سوزوکی جیمنی به مرسدس بنز G کلاس شکل گرفته و تحت نام سری Little G Advance شکل گرفته است.

یکی از این مدل‌ها به نسخه AMG از G کلاس اشاره دارد و با طراحی جدید سپرها، چراغ‌های عقب و جلوپنجره همراه شده که G کلاس را به یاد می‌آورد. چراغ راهنمای روی گلگیر را هم نباید از قلم انداخت.

سوزوکی جیمنی Little G Aventura با تایرهای آفرود، محافظ چراغ‌ها و محفظه بار سقفی همراه شده تا هویت آفرودی این خودرو را به نمایش بگذارد.

اما بشنوید از سوزوکی جیمنی Little G Traditional که چهره G کلاس کلاسیک یعنی سری W460 را به یاد می­‌آورد. جلوپنجره از جنس پلاستیک مشکی و طراحی سپرها، ریل سقفی و چراغ‌های عقب هم این احساس را تشدید می­‌کند.

هنوز درباره زمان عرضه مجموعه‌های پیشنهادی توسط DAMD خبری در دسترس نیست، ولی به جرات می‌­توان ادعا کرد که با یکی از بهترین پروژه‌های انجام شده برای سوزوکی جیمنی مواجه هستیم.

قیمت این مجموعه­‌ها نیز اعلام نشده است، ولی کیت Little G قبلاً با قیمت 3100 دلار به فروش رسیده است. هزینه 580 دلاری رنگ‌آمیزی هم به صورت جداگانه دریافت خواهد شد.

انتهای پیام/ منیع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی