پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

چه تعداد خودرو تا پایان سال وارد کشور می شوند؟

مدیرکل دفتر خودرو وزارت صمت بیان کرد: ۴۴ هزار خودرو وارداتی ثبت سفارش شده و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال صد هزار خودرو وارد کشور شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  توکلی مدیر کل دفتر خودروی وزارت صمت گفت: برنامه‌ای که وزارت صمت در خصوص صنعت خودرو و طرح تحولی صنعت خودرو دارد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۰ دی ۱۴۰۱

مدیرکل دفتر خودرو وزارت صمت بیان کرد: ۴۴ هزار خودرو وارداتی ثبت سفارش شده و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال صد هزار خودرو وارد کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

توکلی مدیر کل دفتر خودروی وزارت صمت گفت: برنامه‌ای که وزارت صمت در خصوص صنعت خودرو و طرح تحولی صنعت خودرو دارد بر دو محور اصلی استوار بود یک محور افزایش تولید، اتکا به توان ساخت داخل و محور دوم واردات خودرو و رقابتی کردن بازار خودرو است. حاصل و برآیند این دو محور در حقیقت رقابتی کردن بازار خودرویی کشور است.

مدیر کل دفتر خودروی وزارت صمت افزود: خوشبختانه با توجه به این که قانون ساماندهی خودرو در خردادماه امسال ابلاغ شد پس از مصوبه‌ی هیات دولت در شهریور ماه امسال و اصلاحیه‌ی مصوبه واردات خودرو در آبان ماه، وزارت صمت با همکاری وارد کنندگان مختلف بحث واردات خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

وی در ادامه گفت: 44 هزار خودرو وارداتی ثبت سفارش شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا یکسال آینده این میزان به 200 هزار خودرو خواهد رسید.

انتهای پیام/ منیع: صدا و سیما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی