پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان

وب سایت های نیسان در حمایت از دلفین ها هک شد!

به تازگی گروهی از هکرها چندین وب سایت نیسان را برای حمایت از دلفین ها و نهنگ ها هک کردند. این هکرا که هدفشان برای جلوگیری از شکار نهنگ‌ها و دلفین ها بود، برای انتقام این موضوع چندین وب سایت نیسان را هک نموند. هکرها با بازدید وب سایت های نیسان تصمیم به حمله گرفتند. […]

javankhodro
جمعه - ۲۵ دی ۱۳۹۴

به تازگی گروهی از هکرها چندین وب سایت نیسان را برای حمایت از دلفین ها و نهنگ ها هک کردند. این هکرا که هدفشان برای جلوگیری از شکار نهنگ‌ها و دلفین ها بود، برای انتقام این موضوع چندین وب سایت نیسان را هک نموند.

هکرها با بازدید وب سایت های نیسان تصمیم به حمله گرفتند. سپس نیسان برای محافظت از اطلاعات به انجام کارهای محافظتی پرداخت. دیوید رویتر سخنگوی نیسان می گوید:

حفظ حریم خصوصی مشتریان و امنیت اطلاعات آنها اهمیت بسیاری دارد. ما جلوی هرگونه تهدیدی در برابر سیستم اطلاعاتی خود را می‌گیریم و برخورد جدی خواهیم داشت.

کمپین OpWhales در اعتراض به شرکت Hvalur ایسلندی ایجاد شد که 155 نهنگ باله و 29 نهنگ مینک را در سال 2015 به قتل رساند. این کمپین در نظر داشته تا جلوی شکار نهنگ ها و دلفین ها در سال 2016 گرفته شود.

در حال حاضر سایت های نیسان غیرفعال است و کمپانی سخت در تلاش بوده تا سایت ها را فعال نماید. البته این تنها نیسان نبوده که هک شده و تاکنون شرکت های خودروسازی مختلفی بوده توسط هکرها هک شده است.

انتظار می رود نیسان با چنین حمله ای امنیت سایت های خود را برای محافظت از مشتریانش بالا برد تا دیگر با چنین مشکلی رو به رو نشود.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی