پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید ائودی RS6 Avant

نسل جدید آئودی RS6 Avant با 800 اسب بخار نیرو

بدون شک آئودی RS6 Avant یکی از محبوبترین خودروهای سرعتی دنیا و یکی از پول ساز ترین و محبوب ترین مدل های آئودی است و آئودی همواره کوشیده تا تمام دانش و تجربه خود را به بهترین شکل در این استیشن محبوب بکار بگیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رفته رفته به پایان عمر […]

سامیار راشد
پنجشنبه - ۲۲ دی ۱۴۰۱

بدون شک آئودی RS6 Avant یکی از محبوبترین خودروهای سرعتی دنیا و یکی از پول ساز ترین و محبوب ترین مدل های آئودی است و آئودی همواره کوشیده تا تمام دانش و تجربه خود را به بهترین شکل در این استیشن محبوب بکار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رفته رفته به پایان عمر نسل فعلی RS6 Avant نزدیک می شویم و درست در زمانی که شاید حتی تصورش را هم نکنیم که چگونه RS6 Avant از این بهتر می شود، آئودی بازهم مایه شگفتی شد. طبق گزارشات، نسل جدید سوپر استیشن آئودی در سال 2025 یا 2026 راهی بازار می شود و آئودی استفاده از نیرومحرکه هیبریدی را در این مدل تأیید کرده است. طبق گزارشات، نسل جدید RS6 Avant، بیشترین تغییر و تحول را در طول حیات خودش خواهد داشت.

البته بد نیست بدانید که نیرومحرکه هشت سیلندر چهار لیتری تویین توربو RS6 Avant حال حاضر هم به سیستم mild-hybrid مجهز است اما نسل آینده این مدل پلاگین هیبرید خواهد بود. اما هنوز مشخص نیست که موتور درونسوز آن، هشت سیلندر خواهد بود یا اینکه با موتور شش سیلندر جایگزین می شود.

پیش بینی می شود که نسل جدید RS6 Avant با موتور هیبریدی بتواند بیش از 800 اسب بخار نیرو و 1000 نیوتون متر گشتاور را تولید کند تا به نیرومندترین استیشن تاریخ تبدیل شود و بتواند تاج و تخت خودش را حفظ کند.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی