پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Kia_Cerato_کیا سراتو 2016

شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای و کیا (دی 94)

عظیم خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای و کیا را اعلام کرد. تمامی محصولات مدل 2016 هستند و با زمان تحویل مختلف عرضه می شود. بر اساس شرایط اعلام‌شده از سوی “عظیم خودرو”، انواع خودروهای هیوندای و کیا با شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری از سوی این شرکت عرضه می شود. در این […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۴

عظیم خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای و کیا را اعلام کرد. تمامی محصولات مدل 2016 هستند و با زمان تحویل مختلف عرضه می شود.

بر اساس شرایط اعلام‌شده از سوی “عظیم خودرو”، انواع خودروهای هیوندای و کیا با شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری از سوی این شرکت عرضه می شود. در این طرح، خریداران می‌توانند خودروها را با شرایط تحویل مختلف با توجه به نیاز خود خریداری کنند.

در این طرح فروش هیوندای سانتافه، هیوندای توسان، کیا اپتیما، کیا اسپورتیج، کیا سراتو و هیوندای النترا فروخته می شود که تمامی خودروها به صورت نقدی و اقساطی فروخته می شود.

شرایط فروش اقساطی کیا و هیوندای_عظیم خودرو_دی 94شرایط فروش اقساطی کیا و هیوندای_عظیم خودرو_دی 94_تحویل 65 تا 85 روز شرایط فروش اقساطی کیا و هیوندای_عظیم خودرو_دی 94_تحویل 90 تا 120 روز شرایط فروش نقدی کیا و هیوندای_عظیم خودرو_دی 94 شرایط فروش نقدی کیا و هیوندای_عظیم خودرو_دی 94_تحویل 65 تا 85 روز شرایط فروش نقدی کیا و هیوندای_عظیم خودرو_دی 94_تحویل 90 تا 120 روز

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی