پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بَک X3 محصول جدید بازار خودروی ایران

جدیدترین محصول خودروسازان بم، به نام بَک X3 پرو در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی شد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو  بَک X3 پرو در نمایشگاه خودروی کرمان رونمایی شد. این خودرو در واقع یک کراس اور کوچک کامپکت است که در رده خودروهای اقتصادی بازار قرار می گیرد و توسط خودروسازان بم یکی از زیرمجموعه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱ بهمن ۱۴۰۱

جدیدترین محصول خودروسازان بم، به نام بَک X3 پرو در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو 

بَک X3 پرو در نمایشگاه خودروی کرمان رونمایی شد. این خودرو در واقع یک کراس اور کوچک کامپکت است که در رده خودروهای اقتصادی بازار قرار می گیرد و توسط خودروسازان بم یکی از زیرمجموعه های کرمان موتور عرضه خواهد شد.

شاید بتوان این خودرو را جدیدترین رقیب برای محصولاتی چون MVM X22 مدیران خودرو دانست.

این خودرو از نظر طراحی مناسب به نظر می رسد و در خلال برگزاری نمایشگاه خودرو کرمان نیز بازدیدکنندگان از غرفه گروه خودروسازی کرمان از این خودرو استقبال کردند و جالب این که این خودرو حتی نسخه الکتریکی هم دارد که البته عرضه ان برای بازار خودروی ایران فعلا پیش بینی نشده است.

این کراس اور کوچک را که باید با برند BAC در ایران بشناسم، در حقیقت از محصولات اقتصادی کمپانی جیلی به حساب می آید. از نظر ابعاد و طراحی به نظر می رسد بیشتر مورد استقبال جوانان و زوج های جوان قرار بگیرد. از نمای ظاهری خودرو که بگذریم، داخل کابین کاملا به روز است و اغلب امکانات مورد استفاده ان روی یک نمایشگر بزرگ در بالای کابین تعبیه شده است. ضمن این که یک پنل نیز بر روی داشتبورد قرار دارد که بعضی از کنترلرها روی ان قرار دارند.

در خودروی بَک X3 می توانید امکانات ایمنی و رفاهی چون سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش،سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ، فرمان برقی باکلیدهای کنترلی، کروز کنترل، تریم چرم مصنوعی داخلی، تهویهدیجیتال، مالتی مدیا ۸ اینچی، سانروف با قابلیت آنتی ترپ‌،شیشه ها با قابلیت آنتی ترپ، سیستم استارت و ورود بدونکلید، سیستم پایش فشار باد تایرها، ، دوربین و سنسور عقب،کامپیوتر سفری و‌…را بیابید.

طول، عرض و ارتفاع بک X3 پرو به ترتیب برابر با ۴۰۰۵،۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلی متر می رسد و فاصله محوری این کراساوور ۲۴۸۰ میلی متر است، این خودرو فضای بار ۴۰۰ لیتریرا در اختیار مالک قرار می دهد. در این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی استفاده شده است که می تواند 102 اسب بخار نیرو و 140 نیوتن متر گشتاور تولید کند. ضمن این که بک X3 مجهز به یک گیربکس CVT است که قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند. این خودرو مصرفی معادل 601 لیتر دارد و به این ترتیب در رده کم مصرف ترین خودروهای بازار خودرو ایران قرار خواهد گرفت.

به نظر می رسد این خودرو در سال آینده بسته به امکانات در بازه قیمتی بین 700 تا 800 میلیون تومان در صورت عدم افزایش نرخ ارز وارد بازار خواهد شد.

شرکت کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان موتور دست پر حضور یافته تمامی محصولات خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته است. لازم به ذکر است که امروز آخرین روز از نمایشگاه خودرو کرمان است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی