پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی نسل دوم مرسدس بنز GLC هفت نفره

چین میزبان معرفی نسخه هفت نفره نسل دوم مرسدس بنز GLC بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  نسل دوم مرسدس بنز GLC در اوایل تابستان گذشته رونمایی شد، اما اکنون نسخه بدنه ­بلند و هفت نفره از این خودرو هم در چین معرفی شده است، هرچند که برخلاف مدل قبلی احتمال دارد در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۱

چین میزبان معرفی نسخه هفت نفره نسل دوم مرسدس بنز GLC بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

نسل دوم مرسدس بنز GLC در اوایل تابستان گذشته رونمایی شد، اما اکنون نسخه بدنه ­بلند و هفت نفره از این خودرو هم در چین معرفی شده است، هرچند که برخلاف مدل قبلی احتمال دارد در سایر بازارها نیز به فروش برسد.

با افزایش 89 میلیمتری فاصله بین محورها رقم کلی اکنون به 2.977 متر رسیده، درحالی‌که این مورد و افزایش بیرون­‌زدگی بخش عقب، طول کلی بدنه را با 110 میلی‌متر افزایش به 4.826 متر رسانده است.

با کاهش خمیدگی ستون انتهایی، از شیب شیشه عقب کاسته شده و انتهای سقف در ارتفاع بالاتری قرار گرفته، به نحوی که ارتفاع مرسدس بنز GLC هفت نفره با 74 میلی‌متر افزایش نسبت به همتای اروپایی، 1.714 متر اعلام شده است.

علاوه بر تقسیم صندلی‌های ردیف دوم به نسبت 40 به 60، در ردیف سوم نیز دو صندلی تاشو با دو جالیوانی و خروجی‌­های USB تایپ C در میان آن‌ها قرار دارد.

از ظرفیت محفظه بار این مدل اطلاعی نداریم، اما نکته مهم این‌که مرسدس بنز GLC بدنه ­بلند را می‌­توان به صورت پنج نفره هم سفارش داد.

طراحی کابین نسبت به همتای اروپایی تغییری نداشته و همچنان صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی، نمایشگر لمسی 11.9 اینچی، نمایشگر مجازی روی شیشه یا هداپ (سفارشی) را شاهد هستیم.

هر دو نسخه از مرسدس بنز جدید بازار چین یعنی GLC260 L و GLC300 L به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با ژنراتور استارتر 48 ولتی و خروجی 204 یا 258 اسب‌بخار مجهز شده‌اند، که نیروی خود را از طریق گیربکس 9 سرعته اتوماتیک در اختیار هر دو محور قرار می‌­دهد.

مرسدس بنز قصد دارد نسخه هیبرید از L GLC را نیز در آینده نزدیک عرضه کند.

نسل دوم مرسدس بنز GLC L که توسط بیجینگ بنز تولید می­‌شود، از مارس 2023 در چین به فروش خواهد رسید. انتظار داریم که نسخه­‌های کوپه و AMG از نسل دوم مرسدس بنز GLC هم در آینده نزدیک معرفی شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی