پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صندلی گیمیگن پورشه

صندلی گیمینگ پورشه

پورشه به عنوان یکی از بهترین اسپرت سازان دنیا و کمپانی ریکارو به عنوان یکی از متخصصین طراحی و تولید صندلی، با همکاری یکدیگر یک صندلی گیمینگ بی نظیر را طراحی کرده اند و هویت هر دو برند در آن موج می زند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سوپراسپرت پورشه 911 GT3 R، الهام […]

سامیار راشد
دوشنبه - ۳ بهمن ۱۴۰۱

پورشه به عنوان یکی از بهترین اسپرت سازان دنیا و کمپانی ریکارو به عنوان یکی از متخصصین طراحی و تولید صندلی، با همکاری یکدیگر یک صندلی گیمینگ بی نظیر را طراحی کرده اند و هویت هر دو برند در آن موج می زند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سوپراسپرت پورشه 911 GT3 R، الهام بخش این صندلی بوده است و همزمان با برگزاری مسابقات مجازی 24 ساعته لمان رونمایی شد. این صندلی گیمینگ بی نظیر با رنگبندی مشکی، سفید و قرمز، یادآور سوپراسپرت های پورشه است.

این صندلی بر پایه صندلی Exo Platinium ریکارو طراحی شده است. فضای خالی دو طرف گردن، یادآور صندلی های سوپراسپرت های پورشه می باشد. دسته های صندلی گیمینگ پورشه، از سازه سبک و مستحکم آلومینیومی بهره می برد ضمن اینکه در چند جهت نیز قابل تنظیم می باشد تا راحت ترین حالت ممکن را برای کاربر به همراه بیاورد. کل سازه این صندلی از آلیاژ سبک وزن آلومینیوم ساخته شده است. صندلی گیمینگ پورشه در عین ظرافت و سبکی، بسیار مستحکم بوده و کاربر با وزن تا حداکثر 150 کیلوگرم می تواند بر روی آن بنشیند.

این محصول متفاوت از پورشه، با قیمت 2499 دلار عرضه می شود که شاید در ابتدا گران بنظر برسد اما بد نیست بدانید که قبلأ پورشه صندلی اداری اسپرتی را با قیمت نزدیک به هفت هزار دلار نیز تولید کرده است. بنابراین یک صندلی متفاوت با یدک کشیدن نام پورشه و ریکارو برای قیمت 2499 ارزنده به نظر می رسد.

فقط تعداد 911 عدد از صندلی گیمینگ پورشه و ریکارو ساخته می شود و از فروشگاه آنلاین پورشه و نمایندگی های رسمی پورشه و پورشه دیزاین در سراسر دنیا قابل خریداری است.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی